Ga naar inhoud

Zwerver traant


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

tjaahh, maar dat is hetzelfde als ik 7 uur op het toilet opgesloten zit. krijg ik ook geen beweging dus, dat kon ik niet maken. dus zij papa dat mama Zwerver wel kon brengen.

dus moeders is zo lief om Zwerver te komen brengen.

ik hoop jullie het vandaag nog te laten weten,. ik heb namelijk kranten, maar anders krijg jullie het morgen te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarom dus dan kon ik zwerver niet aan doen..

is precies hetzelfde, een meid die bij mij in de klas zat, die heeft ook een konijn.

en die zat in een hokje van 2 tegels ( 60 cm lang )

en dat konijn kon niet lang uit liggen, echt vreselijk.

dus ik zij zo tegen haar, als jij heel je leven in de wc zit kunt jij je ook niet bewegen, en ze verschonen het hok 1 x per maand ofzo.

echt abnormaal, ze willen het nijntje niet weg doen, heb ik al gevraagd

in dithokje :

konijnenhok-bouwpakket.jpg

Het konijn komt nooit uit zijn hok..

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd.

maar ik heb goed nieuws.

Het oogje is minder rood, alleen nog in het hoekje en nog een beetje tranig.

ik moet nu weer 1 week door zalven. mocht het dan nog niet over zijn.

moet ik weer even langskomen.

en weer waren ze daar onder de indruk van deze knappe kerel. ook de mensen die daar werkte in de winkel haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even misschien een tip, zalf zoals cavasan etc is vaak vaselineachtig, warm het tubetje even op in je hand en dan word het vloeibaar, hou het oog goed open, laat een paar druppels op de oogbal vallen, als het vloeibaar is kruipt het overal waar het moet zijn en tel tot tien en laat de oogleden daarna weer los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het is weer terug :(,

ik ben net al bij de DA geweest, het traanbuisje was niet het probleem, dat zag er goed uit.

Ik moet nu weer 3 a 4 dagen met dat zalfje verder.

en ik moet Enrofloxoral toedienen in bekje, 10 tot 14 dagen.

als het dan nog niet overgaat moet ik weer terug komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alleen te kijken valt er spijtig genoeg niets te zeggen...

Ze moeten doorgespoeld worden...beter gezegd, dat moet in ieder geval geprobeerd worden.

In sommige gevallen is het onmogelijk de traanbuis door te spoelen en moet er gezocht worden naar de oorzaak daarvan. Een mogelijke oorzaak zijn doorgegroeide kieswortels die zo tegen de traanbuis duwen dat het afgesloten is zeg maar.

In sommige gevallen kan het doorspoelen alleen het probleem al verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nou, ik ben gisteren weer naar de DA geweest.

en het gaat steeds slechter, ik ben nu al 3 a 4 weken aan het zalven en 2 weken aan het medicijn aan het geven.

aangezien het nog neit over was, ben ik gisteren trug geweest.

ik moetnu weer 3 weken medicijnen geven.

Het is een bacterie die waarschijnlijk niet te pakken is, ik kan oo stoppen met de behandeling want over gaan gaat het waarschijnlijk toch niet.. omdat ik al best lang bezig ben, als het na deze 3 weken nog niet over is, dan is geen enkele behandeling die het nog kan helpen, en die bacterie zit in de longen en het kan zijn dat zwerver op een gegeven moment niet meer wilt eten / drinken, en dat hij het benauwd krijgt.. en dat het dan over kan zijn.

dus ik hoop dat deze 3 weken nog iets helpt, anders kan ik helaas niks meer doen.

ik hou jullie op de hoogte,

Mvg Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .