Ga naar inhoud

Zwerver traant


Britt

Aanbevolen berichten

Ollie zet het sinds zijn operatie afgelopen woensdag op een rennen als we ook maar naar hem kijken....zo zielig!Ik hoop dat dat weer wegtrekt....zal bij jouw ook wel goedkomen denk ik.

Ik denk dat het best wel een tijdje duurt voor de haakjes terugkomen;Zwerver is een goede hooieter toch?[/QUOTE]

Jazkerss,, dat is hij zeker, net als zijn 2 vrouwtjes.

maar ik snap deze zin niet helemaal :

Ollie zet het sinds zijn operatie afgelopen woensdag op een rennen als we ook maar naar hem kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fijn dat de operatie goed is gegaan bij Zwerver!

Gelukkig is hij nu weer lekker thuis bij zijn 2 meiden & jou :)

Hij eet goed, wat heel belangrijk is na een operatie & lief van je DA dat hij rekening houdt met de kosten en er samen met jou uit wil komen.

Ik zou het oogje de komende dagen even goed in de gaten houden, als ik jou was.

Mocht het tranen na een weekje nog niet weg zijn, kun je altijd je DA even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He he eindelijk is Zwerver behandelt, dat mocht ook wel een keer na twee maanden aanmodderen. Gelukkig gaat het nu goed met hem. Zaten er toch nog haakjes op zijn kiezen, goed dat iemand voorstelde daar ook naar te laten kijken!

Wat ik me alleen afvraag.. als diegene (weet ff naam niet meer) in dit topic het niet voorstelde.. had de arts dan zelf wel gekeken naar de kiesjes? Want dit kan een belangrijk aandeel hebben in het tranen, en eigenlijk vind ik dat de arts daar zelf al naar had moeten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je niet naar een andere dierenarts? Je gaat voor de zevende keer naar deze dierenarts, maar zie je verbetering bij Zwerver? Een second opinion kan geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Britt, ik vertrouwde mijn vorige DA ook.

Al vanaf dat ik klein ben, kom ik bij ze in de praktijk.

Maar ik heb toch verschillende keren gemerkt dat ze bij vrienden & bekenden van mij niet bepaald KK gehandeld hebben.

Mijn beste vriendin is op deze manier haar konijntje (broertje van Pumbaa) verloren.

Ondanks dat ik wel goede ervaringen met mijn DA had, maar ze in bepaalde situaties naar mijn gevoel toch niet juist handelde, ben ik gister met Pumbaa naar de KK-DA geweest die ook de opvang-konijnen behandeld.

Wat een verschil is dit met mijn eigen DA!

Die vrouw wist precies waarover ze praatte en als ik vragen had, kon ze me die perfect beantwoorden, waaraan ik een goed gevoel overhield.

Met als gevolg dat ik niet meer terug ga naar mijn eigen DA maar voortaan naar de KK-DA.

Als ik jou was zou ik toch ook even naar een andere DA gaan.

Dit kan nooit kwaad & zo te zien hebben ze je hier al een goed adresje geadviseerd.

Je sukkelt ondertussen al zolang met Zwerver.

Het beste kun je beter iets meer betalen bij een goede KK-DA, dan bij een halve KK-DA, waarbij je steeds terug moet komen met Zwerver omdat de voorgeschreven behandeling steeds niet aanslaat.

Uiteindelijk ben je dan alsnog meer geld kwijt, wat ontzettend zonde is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie weten mijn antwoord. sorry ..

Ik mag stoppe met de behandeling, want de medicijnen slagen niet aan.. hij heeft trouwens met een pusspoeling gedaan ? ik weet niet precies, het enigtse wat ik nu moet doen is het oogje goed schoon houden.. en misschien dat een ruggenprik nog kan.. maar daar belt de DA mij over.. hij ging eerst even kijken of die prik misshcien die bacterie wel aankan.. omdat die te hardnekkig is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brittt, ik heb even bij mijn Da nagevraagd waarom Ollie de hele week gespoeld is en de rede is...Bij de eerste spoeling kwam er redelijk wat rommel uit zijn neus;daarom zijn ze gaan spoelen met zoutoplossing en AB (samen in een flesje)om zeker te zijn dat als er een irritatie in de traanbuis zat dat die ook aangepakt werd.

Mijn DA denkt dat 1 keer goed doorspoelen niet optimaal zal werken...je spoeld wel de troep eruit maar verder bereik je er niet veel mee.....

Daana ontdekte we pas die kies van Ollie;deze kan ook de hele boel opgehouden hebben....pas na het verwijderen van de kies ging zijn traanbuisje weer optimaal lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, dat denk ik dus ook, vandaar dat ik je in dit topic al de gegevens heb gegeven van mijn dierenarts, die zeer kundig is. Eigenlijk moet ik zeggen zijn, aangezien er 2 vrouwelijke konijnkundige dierenartsen zijn. Ze zijn heel lief voor de konijnen, gaan regelmatig op cursus en overleggen waar nodig is.

Het feit dat je al zooo lang bezig bent, zou mijn alarmbellen doen rinkelen, zeker nu er ondanks verschillende behandelingen geen oplossing is. Dan is een frisse blik van een andere dierenarts niet onverstandig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist, ik ben al 2 maanden bezig,

en trouwens ook al ga ik naar een andere DA, Geen enkele behandeling helpt meer, dus ik ga niet naar een andere DA toe, sorry ik heb dat al vaker gezegd..

Ten 2de ik heb geen vervoer.. ik blijf gwn bij mijn eigen DA. die is KK, en die vertrouw ik..

Ik begrijp dat jullie het beste willen voor Zwerver, maar geen enkele behandeling helpt, tenminste het slaat niet aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geen vervoer, maar hoe halen jullie dan steeds die hokken op die jullie op marktplaats kopen en dan weer verkopen?

Dat jouw dierenarts het even niet meer weet, wil niet meteen zeggen dat er geen andere behandeling mogelijk is. Echt, ik kan er met mn verstand niet bij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .