Ga naar inhoud

Zwerver traant


Britt

Aanbevolen berichten

Maar dat niks helpt heeft dus die dierenarts gezegt waar je al 2 maanden mee aan het aanmodderen bent.. Misschien denkt een andere dierenarts er heel anders over. En je kan toch met de bus gaan? Er is in dit topic gezegt dat er een bus rechtstreeks naar de plaats gaat waar je heenmoet. Ik hoop echt dat je toch nog besluit om naar een andere dierenarts te gaan voor Zwervertje.. Het is echt niet fijn om met een naar oogje rond te lopen. Bedoel dit verder niet aanvallend hoor Britt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

VertrekVanNaarAankomstHoe13:51 violierstraat

uden Busstation

Uden 13:56 lopen 5 min

13:56 Busstation

Uden Centraal Station

Oss 14:23 B.gifBus 152

Arriva.gifArriva

richting Oss 14:36 Centraal Station

Oss Kerk

Berghem 14:44 B.gifBus 96

Arriva.gifArriva

richting Schaijk 14:44 Kerk

Berghem julianastraat

berghem 14:47 lopen 3 min

Dit wil zeggen 1 overstap... heb je iemand die zou kunnen rijden ben je er in 20 min.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geen vervoer, maar hoe halen jullie dan steeds die hokken op die jullie op marktplaats kopen en dan weer verkopen?

Dat jouw dierenarts het even niet meer weet, wil niet meteen zeggen dat er geen andere behandeling mogelijk is. Echt, ik kan er met mn verstand niet bij!

lezen !!!! dat heb ik vaker gezegd, Ze brengen de kooien !

voor de aller laatste keer. ik ga niet naar een andere DA. jullie kunnen blijven praten, maar mijn beslissing staat vast !

Tot nu toe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen laat toch :)...Als Britt niet wilt, dan houdt het gewoon op. Ik vind ergens dat Britt heel hard d'r best doet en uit alles dat ze typt en doet blijkt hoeveel ze van d'r konijnen houdt...En als zij besluit dat dit genoeg is, dan houdt het dus gewoon op..Ikzelf zou ook echt een second opinion gaan aanvragen, want soms leiden symptomen die maar 'klein' en 'nietszeggend' lijken (zoals een traanoogje) tot veel grotere problemen maar het blijft haar konijn en haar probleem..ik vind het super om te lezen dat veel BBers zich zo inzetten voor andermans konijntje maar aan het einde van de dag is het Britts verantwoordelijkheid en haar keuze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een zeikerds allemaal...

Britt, dat mensen geen begrip tonen voor jou situatie en leeftijd vind ik absurd!

het is makkelijk praten als je in een grote stad woont, geld hebt, ouders die je helpen of ouder bent!

Ik hoop dat Zwerver knapt op Britt echt waar! en succes bij je DA verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet dat ik niet na een andere DA wil, maar ik vind het nou ff genoeg. ik blijf met dat konijn frommelen en doen.. ik wil het nu even laten rusten. ik wacht nou eerst het telefoontje van mijn DA af..

Zwerver knapt wel op.. alleen weet ik niet hoelang het duurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk wel dat er nu wat verschil in zit.

het traant nog wel een klein beetje,, en soms wat vloeistof.

maar het is zeker niet meer zo erg..

een kennis van ons, heeft een Castor rex.

die had nu ook een ontstoken / vies oog.

die word ook geholpen over 2 weken..

verder eet ze, drinkt & keutelt ze goed.

nu kan ik Beauty mooi bij houden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff bestaat dit topic nog steeds. Wat vervelend dat Zwerver nog niet beter is, hij heeft nu al zo lang een tranend oog. Eerlijk gezegd ben ik zelf gestopt met het geven van tips, omdat je het toch niet kan/wil doen/aannemen, vind het zonde van mijn energie.

Ik vraag me eigenlijk af wat je van de rest van de forummers verwacht.. Ze hebben je al zo vaak naar een andere arts verwezen.. meerdere personen. Je kan wel zeggen "hoe vaak moet ik dit nog zeggen" maar ik denk als zij niet reageren, je topic erg stil zal zijn. Het zijn namelijk de enige adviezen die ze je kunnen geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best.. laat er maar een slotje komen.

Want Zwerver traant niet meer.. en is weer de oude ;)

En het is helemaal niet dat ik niet naar een andere arts wou. maar anders wou ik zondag toch

naar een andere arts gaan ?. dus dan wou ik tocgh gaan.. maar nu het over is hoef ik niet meer te gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Dus dan ben ik volgens jou eigenwijs...... volgens mij moet je jezelf dan eens een spiegel voorhouden. Dus ik ben nog steeds voor een controle bij een andere DA.

niet elk 16 jarig meisje mag zomaar ergens naar toe. niet elk 16 jaar heeft de geld, de ouders om te brengen of andere omstandigheden. ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat als volwassen met een auto en geld kan jij kiezen waar en hoe maar minderjarigen nogsteeds onder de toezicht van hun ouders staan. natuurlijk zijn er 16 jarigen die overal naar toe kunnen/mogen en zovoort maar blijven herhalen "ga naar mijn DA" heeft voor Britt geen zin. ze doet wat zij kan onder haar eigen omstandigheden en dat vind ik knap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .