Ga naar inhoud

Zwerver traant


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou zij was niet en kwam kundig over, de kiezen zijn in orde.

Het was een ontstoken oogje, heb nu een zalfje mee gekrege.

Dat de kiezen geen haken hebben wil niet zeggen dat ze niet de oorzaak zijn.

Daarvoor moet er een foto van de kiezen worden gemaakt om te zien of de wortel de oorzaak is aangezien die de oorzaak kan zijn van tegen de traanbuis duwen.

Voor de volgende keer dat je cavasan moet gebruiken, het is wel degelijk zeer belangrijk dat dat regelmatig gedaan wordt en niet de ene dag 3 en de andere dag 6 keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

& toen zijn er geen haakjes ontdekt?

De wortels van konijntanden & kiezen kunnen heel lang zijn, wat kan zorgen voor oogproblemen.

Om vast te stellen of dit een oorzaak van het traanoogje is, moet er een rontgenfoto gemaakt worden.

Bij Pumbaa hebben ze toen ook het hele oogje onderzocht, nadat de cavasan niet was aangeslagen, maar ik heb hier geen €50,-voor hoeven te betalen.

Opzich hebben ze dat zo gezien met de juiste apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat scheelt toch weer 20 euro.

in Schijndel kost het ander ongeveer 30, 35 euro had hij het over.

maar hij moest Zwerver eerst zien voordat hij iets kon zeggen.

hij zij omdat er witte pus ( wat ik dus bedoel ) dat dat kon betekenen dat er een abces kon zijn klopt dat ?

want dan moesten ze Zwerver opereren./

ik ga a.s. woensdag even naar het Gratis inloopgesprek .

als het niet over is, om het laat na te kijken en anders gewoon controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe ik ook, maar het wil nog steeds niet veranderen.

ik heb het idee dat niks er tegen helpt.

ik mocht wel gaan vanuit school. ik ben pas half 5 uit, en dat gesprek is van half 4 tot half 5.

dus ik mag/kan een half uurtje vrij nemen, dan komt Papa met Zwerver na de dierenarts. end an kom ik ook. want ik denk dat het weinig zin heeft als Paps alleen gaat, haha, hij weet amper waar het over gaat.. dus ben ik er liever bij..

ik weet niet of het pus is, ik vind van niet, het is gwn wit spul soort snot, zoals eerder gezegt

dit heb ik net opgezocht. en het klopt wel ook met dat witte vloeistof en rood om het oog:

http://www.bijzonderedieren.nl/index.php?page=Oogontsteking_Konijn

aangepast door Britt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Seff,, bij de Pets Place in dorp.

Zwerver gaat morgen naar een kennis toe, die woont in een flat./

en zit paar meter van de dierenwinkel af, en als ik uit school kom, ga ik Zwerver

ophalen en ga ik naar de DA in de winkel..

en hij is Konijnkundig, want wat op de site stond was precies hetzelfde wat hij zij !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Claire en ik hebben besloten, dat we met Zwerver nog 1 x naar onze eigen konijnkundige DA gaan,, die dure.

dan betalen we 50 euro.

mochten we vaker naar een DA gaan, proberen we naar een andere DA te gaan, lukt dit niet hebben we pech, want we hebben nu wel het geld ongeveer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .