Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb jij leuke benodigdheden voor konijnen gezien en wil je die onder de aandacht brengen van de forummers?

Een nieuw product, of een aanbieding van een (niet dieren-) winkel waar je het normaal niet snel zou zoeken. 

Dat kan in dit topic. Beperk het linken wel, het mag geen spam worden. Een winkel bij naam noemen mag wel gewoon 🙂 

Geplaatst:

Ik zag wat spullen voorbij komen bij de action:

Zouden onze konijnen dit leuk vinden? 

image.png

En deze, niet duur voor een tunnel. Wel weghalen als ze het slopen, maar dat is met vrijwel alles:

image.png

En voor wie van kerst houd 😉 

image.png

• Bedankt 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Evee zei:

Ik zag wat spullen voorbij komen bij de action:

Zouden onze konijnen dit leuk vinden? 

image.png

En deze, niet duur voor een tunnel. Wel weghalen als ze het slopen, maar dat is met vrijwel alles:

image.png

En voor wie van kerst houd 😉 

image.png

Zal eens kijken hier. Onze jongens vinden die tenten altijd erg leuk voor een flinke tijd en dan is het een sloop project🤪

Geplaatst:
19 minuten geleden, Lappie2 zei:

Zal eens kijken hier. Onze jongens vinden die tenten altijd erg leuk voor een flinke tijd en dan is het een sloop project🤪

Voor 4 euro is dat dan ook weer niet zo een groot probleem (wel opletten dat ze het niet opeten, dat is niet echt lekker verteerbaar).

Geplaatst:
52 minuten geleden, Evee zei:

Voor 4 euro is dat dan ook weer niet zo een groot probleem (wel opletten dat ze het niet opeten, dat is niet echt lekker verteerbaar).

Precies😊 En bij het eerst gat gooi ik het eruit. Vaak beginnen ze eerst aan het kussen wat er in zit. Maar als ik daar een dekentje overheen vast naai laten ze het met rust. Dat zijn die fleece dekentjes van de Action.

Ik heb nu een honingpot besteld voor de winter. Dat is allemaal zacht fleece. Hoop dat ze daar gewoon lekker in chillen 😇🙏🏼

Geplaatst:

Nylon tunnels heb ik er al 2 van versleten door vooral Kushi's tandjes. Nu heb ik er eentje van hard plastic die uitrekbaar is. Er zijn 2 gaatjes in gebeten in het begin maar verder laat ze hem met rust. Het bedje en de wigman zijn niet handig voor een niet geheel waterdichte ren vrees ik

Geplaatst:

Vanmorgen naar de Action geweest. En ik zag me al door het dorp slepen met zo'n dierenbedje. Kon het natuurlijk weer niet vinden maar het bleek in een rechthoekige doos te zitten. Viel dat even mee. En het in elkaar zetten is ook wel leuk om te doen.  Ik heb nog een nieuw Ikeabedje maar ben bang dat ze dit slopen. Eerst deze maar eens proberen. Ik zag ook nog een zacht poezenmandje voor ruin 5 euro en ik had er ooit een van de buurvrouw gekregen en de kat is er gek op. Nu kan ik deze geven als de andere in de was zit. Wat is Action toch goedkoop. Nog wat leuke dingen gescoord voor 5 december.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Vanmorgen naar de Action geweest. En ik zag me al door het dorp slepen met zo'n dierenbedje. Kon het natuurlijk weer niet vinden maar het bleek in een rechthoekige doos te zitten. Viel dat even mee. En het in elkaar zetten is ook wel leuk om te doen.  Ik heb nog een nieuw Ikeabedje maar ben bang dat ze dit slopen. Eerst deze maar eens proberen. Ik zag ook nog een zacht poezenmandje voor ruin 5 euro en ik had er ooit een van de buurvrouw gekregen en de kat is er gek op. Nu kan ik deze geven als de andere in de was zit. Wat is Action toch goedkoop. Nog wat leuke dingen gescoord voor 5 december.

Mijn dochter werd helemaal wild van de chocolade letters en pepernoten vorige week in NL. Die hebben we niet in PL. Dus gelijk wat gescoord natuurlijk.

Hier nog geen bedjes en tunnels gezien. Ga na het weekeind weer koekeloeren.

Geplaatst:
52 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ja, wij doen ons best op het forum om je Nederland bij te houden! Vandaag was ik bij de Aldi en zag ik pepernoten liggen.

Dit moet zijn: ja wij doen ons best op het forum om je Nederlands bij te houden!

Inderdaad half Nederland doet het verkeerd maar op de zakken staat altijd duidelijk: kruidnoten. In het westen zeggen ze het vaker goed.

Geplaatst:
20 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Dit moet zijn: ja wij doen ons best op het forum om je Nederlands bij te houden!

Inderdaad half Nederland doet het verkeerd maar op de zakken staat altijd duidelijk: kruidnoten. In het westen zeggen ze het vaker goed.

Hihi dat was een NederlandS foutje 🤪😅

• Haha 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .