Ga naar inhoud

Angst of ziek?


Xde.bb

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Zoals meerdere diereneigenaars ben ik mij ook druk aan het voorbereiden op het vuurwerk van straks.

Nu ben ik toch een beetje gestresst want mijn voedster ligt er als een zielig hoopje bij.

Ik weet niet of dit angst is of dat ze zich niet lekker voelt, kan iemand mij daarbij helpen?

 

Ze ligt heel stilletjes in haar verblijf en wil niks eten, niks ruiken en zoekt geen contact. Normaal staat ze altijd als eerst bij het deurtje. Maar ze heeft geen oogwit, geen grote ogen en geen alerte oortjes. Haar ogen doet ze soms zelfs een beetje dicht. Alles wat ik qua angst kan zien is een snelle ademhaling. Ze verstopt zich ook niet in 1 van de holletjes, ze ligt echt middenin het verblijf. Is dit dan ziekte of angst?

 

Mijn rammetje komt nog wel bij haar en wast haar ook, maar ze geeft er verder geen reactie op.

 

Mijn vorige konijn was heel erg ziek en ik ben nu altijd zo bang dat deze 2 ook iets overkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-1-2024 om 21:33, To van de Veluwe zei:

En hoe is het afgelopen?

Sorry ik was mijn inloggegevens een tijdje kwijt. Had jullie advies opgevolgd en de dierenarts gebeld. Het liep gelukkig goed af en ze is nu weer haar oude zelf! Helemaal actief en 24/7 aan het schooien 😂😉

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .