To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari 34 minuten geleden, mammafelina zei: Bij mij zitten ze momenteel vol met stro. De konijnen zijn er super blij mee. Ja en die dichte zijn echt schaars. Die mensen deden ze weg want zei die man: mijn vrouw vindt ze niet mooi meer in de kamer (was voor katten). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari (aangepast) Ik zag net aa dieromfort. Hier zijn ook knaagbestendige bedjes te krijgen. Mmmm. dat is wel iets voor Flo misschien. 13 januari aangepast door Evee link verwijderd, zie forumregels 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Volgens mij zijn de catcubes voor katten niet echt een succes geweest, als je ziet hoeveel er doorverkocht zijn. Ze hadden ze beter bunnycubes kunnen noemen. 4 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari 3 uren geleden, Marjoleink zei: Volgens mij zijn de catcubes voor katten niet echt een succes geweest Ik zou eens kunnen proberen of onze kat erin wil slapen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen gezicht vind in de kamer. Al dat plastic! Volgens mij worden ze niet meer gemaakt want overal bij dierenwinkels etc. staat: niet meer leverbaar. Dus konijnenliefhebbers moeten snel zijn en als je ze wilt en ze worden op MP aangeboden kijken of het wat voor je is. Ik ben blij dat ik er nog wat heb kunnen scoren en dat ook in de juiste kleur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Op 13-1-2024 om 02:12, To van de Veluwe zei: Ik zou eens kunnen proberen of onze kat erin wil slapen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen gezicht vind in de kamer. Al dat plastic! Volgens mij worden ze niet meer gemaakt want overal bij dierenwinkels etc. staat: niet meer leverbaar. Dus konijnenliefhebbers moeten snel zijn en als je ze wilt en ze worden op MP aangeboden kijken of het wat voor je is. Ik ben blij dat ik er nog wat heb kunnen scoren en dat ook in de juiste kleur. Ik heb de mijn gekocht bij de konijnenopvang, daar hadden ze veel tweedehandse nog Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari (aangepast) Voor mensen die hem nog zochten: de hele grote snuffelmat (officieel voor honden) is vanaf zaterdag bij de Aldi. €10 Moet nog ff terugzoeken wie ik hier ook alweer voor moest taggen. Agility spullen e.d. zijn ook terug. Tunnel ook. Maar echt voor grote konijnen, want het zijn hond formaten. 11 februari aangepast door bunnyempress 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten