maaykemaayke Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Hoi allemaal. Ik heb in januari mijn konijn Phileine laten koppelen aan een nieuw maatje (nadat haar vriendje waarmee ze was na 7 jaar ingeslapen moest) Dat gaat nu al maanden en maanden heel erg goed. Spelen en lief zijn voor elkaar... tot gister? Ik moest ze echt uit elkaar halen omdat het gevaarlijk was. Plukken overal en echt elkaar aanvallen en proberen te bijten. Vandaag gebeurde het weer drie keer... Ik maak me zorgen, vooral als ik op werk ben en er niks aan kan doen. Heeft iemand tips, of een idee waarom ze ineens zo vechten, ik kan de reden niet vinden en het is ook niet overduidelijk wie er begint? Dank alvast!! liefs<3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Hoe oud zijn beide konijnen? Is Phileine geholpen? Ziekte van een van beide zou ook voor onrust kunnen zorgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maaykemaayke Geplaatst: 17 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 (aangepast) Ze zijn allebei geholpen. Philiene is wel een stukje ouder, ze komt van het asiel, maar ik gok een jaar of 8/9. Bellamy is eerder 3/4? Ze ogen verder allebei gezond... Ze zijn wel erg aan het verharen allebei. Ik dacht zelfs nog; zou het komen omdat ik met een nieuw middel de vloer heb gedweild zondag?? (niet het verharen, maar het gedrag 🙂 ) 17 augustus 2022 aangepast door maaykemaayke Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Het zijn wel snoepies en die met de staande oren kijkt brutaal de wereld in. Haha. Ik vind het altijd zo knap hoe jullie ze op de foto krijgen. Mij lukt dat niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Heb je deze informatie al gelezen over waarom konijnenkoppels soms toch gaan vechten? https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-vechten-her-koppelen-van-konijnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maaykemaayke Geplaatst: 18 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Dankjewel! ik had inderdaad gezocht op internet en het enige dat ik me nog kan voorstellen is dat er eentje ziek is... Heb net even met de dierenarts gebeld en die stellen voor om met de oudste even langs te komen om te checken... en anders hebben zij ook nog iemand die voor hun een opnieuw koppelen doet. We gaan het zien 🙂 bedankt voor jullie antwoorden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.