Ga naar inhoud

Dierenarts knijpt zo hard ​🙈​


maaykemaayke

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik weet dat ze er voor geleerd hebben, dus dat het normaal zal zijn. Maar hebben jullie ook weleens als je bij de dierenarts bent dat je denkt: waarom knijp je zo belachelijk hard in de buik van mijn konijn? Het zal gewoon nodig zijn om goed te kunnen voelen wat er gaande is in het buikje... maar het ziet er heel onnatuurlijk grof uit. Hebben jullie dit ook weleens? 🙈

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wat je bedoeld, maar dat is inderdaad nodig om bepaalde dingen te kunnen voelen. Dierenartsen weten waar ze wel en niet mogen drukken. Als leek ie het natuurlijk niet de bedoeling dat je dat nadoet, je kunt daarmee orgaan schade aanbrengen bij je konijn.

 

 

aangepast door Kolino
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er inderdaad vervelend uit, maar soms is het nodig om te voelen wat het probleem in de buik is. Injecties geven ziet er ook naar uit vind ik, maar ook dat is soms nodig. Als een dierenarts in het algemeen ruw met het dier omgaat (aan het nekvel of de oren oppakken, ja dat doen sommige dierenartsen helaas echt!) wordt het een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .