Ga naar inhoud

Pootje verrekt


Bunbunny

Aanbevolen berichten

hoii!

sorry voor al mijn vragen maar ik wil gewoon t beste met mijn konijntjes voor natuurlijk!

Maar iets van 1.5 maand geleden heeft mijn konijn zijn pootje verrekt en het ging een beetje met ups en downs  maar uiteindelijk ging het super!

Nu was hij vandaag een stukje aan het sprinten en zag ik hem een beetje scheef lopen.

Maar ik heb echt niet het idee dat hij pijn heeft ofzo want hij rent springt en graaft.

Denken jullie dat t gewoon een beetje zo zou blijven of hebben jullie ideen?

Want de dierenarts lijkt me niet echt nodig aangezien hij er geen last van heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij scheef loopt heeft hij er blijkbaar toch wel last van. Het is heel moeilijk om te zien of een konijn pijn heeft. Omdat konijnen prooidieren zijn zullen ze geen tekenen van zwakte laten zien. Je zou in elk geval je dierenarts kunnen bellen om te overleggen of je ermee langs moet komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan even overleggen via de telefoon met de dierenartsassistente, dan kan zij adviseren of je langs moet komen of niet. Ik zou het wel doen want konijnen kunnen best pijn hebben maar het niet laten zien zoals Marjoleink al vertelde. In het wild tonen ze ook niet hun zwakte omdat ze prooidieren zijn dus dat zit er nog steeds in. Kan best dat hij er meer last van heeft dan je denkt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeey!

Maar ik denk echt niet dat hij er nou zoveel last van heeft.

Want ik ken ze heel goed en altijd als ze pijn hebben zie ik het gelijk, gewoon hoe ze kijken en doen.

Nou is hij alleen wat minder actief maar dat is mijn andere konijn ook door de hitte. 

Maar ik denk als hij er echt last van had gehad dat hij dan ook niet op zijn achter poten gaat staan om aan mijn hand te snuffelen of het pootje gebruikt om te krabben.

Maar ik hou hem zeker heel goed in de gaten!!! Dankjewel voor de reacties!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .