Ga naar inhoud

Vraagje over nieuw konijntje


Jose28

Aanbevolen berichten

Ik ben net nieuw hier, en ik hoop dat ik de vraag in het juiste gedeelte plaats..

 

Sinds zondag heb ik een Duitse reus van 9 weken. Hij is super lief en knuffelig, is zachtjes aan het knarsetanden en blijft rustig op schoot liggen (languit) 

Wat me sinds gistermiddag opvalt is dat hij niet meer eet en drinkt. Eerst at hij zijn voer nog snel op (lepeltje vol) maar nu eet hij zijn biks niet meer, ook zie ik hem geen hooi eten. Hij blijft ook in de kooi zitten op 1 plekje, meestal op zijn toilet of in het midden van de kooi, terwijl hij eerst nog wel met zijn balletje speelde en ook in huis want rond rende. Wat kan dit betekenen? Moet ik mij zorgen maken en de DA bellen? Of heeft het te maken met een nieuwe omgeving?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klinkt ook mij niet goed in de oren. Ik zou zo snel mogelijk de dierenarts bellen, en ik denk dat je er ook wel bij mag vermelden dat het dringend is en je vandaag nog langs wil komen (als de dierenarts al niet zelf die conclusie trekt). Echt doen hoor, wat iedereen al zegt, konijnendarmen kunnen niet lang zonder voedsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad meteen gebeld en ben heengegaan.. hij ging ook al op zijn zij liggen en begon te gillen en te schudden. Onderweg in de auto is hij overleden aan trommelzucht. Ik snap er niets van.. hij heeft alleen hooi, biks en water gekregen. Voel me echt verschrikkelijk en schuldig. Net 4 dagen hier het was zo'n schatje.. sniksnik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .