Ga naar inhoud

Mijn konijn eet haar brokjes niet meer!


Meetjj

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik had even een vraag, Mijn konijn (Minky, 1 jaar oud) eet eigelijk alles wel behalve haar brokjes. Komt dat omdat ze er geen zin in heeft of dat het misschien aan haar tanden ligt? Ik probeer haar nu al 2 dagen niks te geven qua ander eten omdat ik dacht dat dat zou helpen maar het helpt niet echt, :( hebben jullie misschien tips of wat dan ook?? Ik maak me een beetje zorgen om haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad,  naar de dierenarts!  En als ze andere dingen wél eet, dan moet je wel gewoon geven hoor! Een konijn kan niet erg lang zonder eten.

At ze de brokjes eerst wel? En hoe lang eet ze ze nu niet meer? Het allerbelangrijkste wat een konijn moet eten is hooi. En verder groenvoer. Brokjes hoeven niet eens per se. Misschien vindt ze de brokjes niet (meer) lekker en lust ze wel een ander merk?

In ieder geval: naar de dierenarts zodat je weet of ze iets mankeert of dat ze alleen maar kieskeurig is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .