Ga naar inhoud

Konijn eet niet


Jill85

Aanbevolen berichten

Vanavond de konijnen eten gegeven. 3 van de 4 kwamen direct eten. Jack bleef in een hoekje zitten en heeft oveduidelijk pijn. Ik kan hem makkelijk oppaken, wat nórmaal niet kan. Ik vermoed dat hij last heeft van gas. Zijn acbterkant is ook een beetje nat. Zijn buik voelt niet hard aan. Wel loopt hij raar, precies of het doet pijn aan zijn buik.  Heb hem nu pijnstiller gegeven en binnen uur mogen we nr dierenarts. Twas precies niet met zijn goesting want  hij vroeg kan dat morgen niet. Nee morgen kan het te laat zijn. Is er nog iets dat ik kan doen buiten pijnstiller geven? Drinken doet hij wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn darmkes lagen bijna stil. Dierenarts herft darmstimulerend middel gegeven, antibiotica en dwangvoeder. Eten eet hij nog niet zelfstandig, maar drinken wel. Hij staat nu in de slaapkamer. Ff nu in een meter kooi, maar tis maar v paar dagen tot hij beter is. Hopelijk is hij vlug beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .