Ga naar inhoud

Konijn eet niet


Jill85

Aanbevolen berichten

wel nog niet gekeuteld, maar volgens dierenarts heeft dat even tijd nodig om terug op gang te komen. Klopt dit. Pff kmaak me zorgen. Vandenacht zat hij toch,maar stillekes en volgens mij had hij pijn ook. Gisterenavond heeft hij wel een stukje gedroogde appel gegeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft juist 2 takjes wortelloof op. Hij is ook levendiger. Moet hij nu nog dwangvoeding krijgen? Er zijn ook keutels, maar deze zijn klein en nog een beetje nat. Wss omdat het terug op gang aan het komen is. Hoelang mag hij binnen zitten voor zijn winterpels? Hij staat in de slaapkamer en de verwarming stast niet op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het ietsjes beter gaat. Als hij alleen nog maar een paar sprietjes op heeft zou ik hem nog even blijven dwangvoeren. Dat er weer keuteltjes komen is een goed teken. Krijgt hij nog medicijnen?

Zijn wintervacht is hij niet met een week kwijt, dus daar zou ik me nu niet druk om maken. Als hij koud aanvoelt kan je het ook wat warmer maken in de slaapkamer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor hij krijgt nog dwangvoeder, maar heb hem iets minder gegeven. Zijn medicamenten krijgt hij nog. Ik geef hem ook wat pijnstiller en heb den indruk dat het dasrna wat beter gaat.  Koud voelt hij niet direct aan. Hij ziet er ook levendiger uit, graven in de handdoek enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat hij veel actiever is na pijnstiller. Vanmorgen heeft hij onder lichte dwang ( heb het onder zijn neus geduwd) 2 blaadjes witloof en een takje wortelloof opgegeten en een klein stukje droog brood. Hij keutelt ( nog wel wat plat) en plast. brokjes eet hij nog niet. Nu heb ik wel iets anders voor. De andere 3 beginnen nu ruzie te maken, en dan vooral de 2 vrouwen onderling. Ze hebben anders nog nooit gevochten of vijandig gedaan na elkaar. Hopelijk keert de rust weer als Jack terug naar zijn ladies mag. Zou het goed zijn om een van de dames naar binnen te halen en bij hem te zetten? Of maakt dit het moeilijker? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is al veel beter. Gisteren was hij heel levendig en begon al brokjes te eten. De keutel worden ook beter. Ik denk hem vandaag of morgen terug bij zijn vriendjes te zetten. Hopelijk keert de rust daar weer. Een van mijn voedsters is momenteel echt de tiran aant uithangen. Bijten naar de andere voedster, iets wat ze nog nooit gedaan heeft. Het was altijd een perfect stabiel groepje. Ik merk ook dat de jongste ram die 2 dames niet in de hand heeft. Ik hoop wel dat ze Jack nu niet gaan aanvallen omdat hij een paar dagen weg was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .