Ga naar inhoud

Mamski naar de dierendokter


belleke

Aanbevolen berichten

Aan het eind van de middag ga ik maar weer eens met Mamski naar de dierenarts toe.


Vorig jaar december toen ze er was had ze al een klein bultje maar op de foto die toen gemaakt is was dat niet bijzonders.


Het bultje bleef lang even groot maar ondertussen is het gaan groeien en voelt niet rond maar knobbelig aan het zit wel los?


Je kunt hem los tussen je vingers nemen.


IK moet eerlijk zijn dat ik heel erg bang ben ik weet het moet weggehaald worden maar ik ben zo bang dat ze de operatie niet overleven zal dan?


Ik heb namelijk geen idee hoe oud ze is ze is op straat gevonden met abces en zo kwam ze hier bij mij. Ze zit volgens mij vanaf 2012 bij mij maar dat moet ik nog even precies nakijken.


Zou dat heel erg vinden want Mamski en haar dochter is zo'n leuk stel samen. Zo klef echt zo leuk om te zien. Wachten op elkaar met eten enz....


Duimen jullie voor haar.


Knuffels Belleke


 


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een melkkliertumor volgende week wordt hij weggehaald.

Pfffff ik hoop dat ik de juiste beslissing neem. Ik kon hem ook laten zitten maar dan gaat hij misschien nog groeien en kan zelf barsten.

Mamski is verder oke is vrolijk en eet goed. Hoop dat ze de operatie overleefd.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat ze inderdaad sterk genoeg is om de operatie goed te doorstaan. Ga haar nog even goed bijvoeren met erwtenvlokken.

ze is niet echt dik dokter vond haar spichtig aanvoelen maar gewicht is 2 kilo.

Niets doen is inderdaad ook niet zo'n fijn gevoel vind ik zelf. Zat er al tegen aan te hikken wat te doen?

Maar na het doorspreken met de dokter wat als je het niets zou doen en de risico's doorgesproken te hebben vind ik het toch een fijner gevoel om het wel laten weg te halen. Het kan terug komen en ze kan overlijden door de operatie? Maar als de tumor groeit en eventueel ook nog open zou barsten dan is het einde verhaal.

Ze zou haar inwendige en uitwendige hechtingen geven zei ze. Hoopte dat de tumor zoals het aanvoelt gewoon los zat en niet met strengen vast.

Ik hoop dat ze gewoon nog een tijd samen met haar dochter zal samen zijn.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoop ik ook. Het blijft spannend natuurlijk met zo'n waarschijnlijk al ouder konijntje maar zou gewoon van het goede uit gaan. Volgende week Kina en Mamski weer even lekker samen op de wc zodat ze lekker warm zitten en ze lekker verwennen dan en dan komt ze er vast weer goed bovenop :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .