Ga naar inhoud

E.C. met mogelijk Snot.. :'(


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Jammer dat hij eigenwijs is, hij moet in het belang van de konijnen denken. Ik vind het raar dat hij de hoeveelheid halveert terwijl er een konijn bijgekomen is. Dan hoor je meer biksen te geven ipv minder. Want op basis van de gewichten van de konijnen en de 13 gram die jullie aanhouden zou 30 gram per dag niet genoeg zijn. Dat had hij zelf al kunnen verzinnen. Gelukkig hebben Snuf en Ukkie jou dan nog.

Ik ben eigenlijk blij dat ik de verzorging van mijn dieren helemaal zelf doe. Mijn man bemoeit zich er totaal niet mee. Als ik een keer weg ben dan schrijf ik alles op en dat doet hij dan gewoon. Wel zo makkelijk.

 

Helaas ben ik sinds ik aangereden ben, niet meer in staat om 100% zelf voor de dieren te zorgen. Als ze ziek zijn doe ik dat wel, maar ren ik mezelf straal voorbij. Vandaar dat mijn vriend daarmee helpt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het net andersom.

Sinds ik Koos heb is het 1 keer voorgekomen dat mijn vrouw eind van de middag moest voeren.

Dit ging door het luikje vertelde ze mij later, niet eens even vooraf de moeite nemen om het bakje schoon te wassen.

Vrouwen AArgggg......... :D

 

Hahahaha.. Is ze bang van de konijnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ben ik sinds ik aangereden ben, niet meer in staat om 100% zelf voor de dieren te zorgen. Als ze ziek zijn doe ik dat wel, maar ren ik mezelf straal voorbij. Vandaar dat mijn vriend daarmee helpt ;)

Oh jeetje, dat is niet leuk. Blijvend letsel overgehouden na de aanrijding ? Dan is het fijn dat je vriend meehelpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha.. Is ze bang van de konijnen?

Nee dat niet maar ze heeft er niet zoveel interesse in blijkbaar.

Ze geeft hem rustig een hele wortel maar daar trapt deze jongeman niet in.

Alles met beleid vind ik, het is maar zo'n klein beestje. ;)

 

Ik vind het fijn om te lezen dat het met jouw diertjes goed gaat.

Krijgt dit droevige topic toch een blij vervolg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje, dat is niet leuk. Blijvend letsel overgehouden na de aanrijding ? Dan is het fijn dat je vriend meehelpt.

 

Ja, helaas wel.. Al ben ik geen opgever en daardoor al veel beterder als mijn eerste fysio voorspelt had. Ik hoop dat ik op een dag weer 100% ben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat niet maar ze heeft er niet zoveel interesse in blijkbaar.

Ze geeft hem rustig een hele wortel maar daar trapt deze jongeman niet in.

Alles met beleid vind ik, het is maar zo'n klein beestje. ;)

 

Ik vind het fijn om te lezen dat het met jouw diertjes goed gaat.

Krijgt dit droevige topic toch een blij vervolg.

 

 

Ja, ik ben erg blij. Snuf heeft bijna de hele middag in de bunnyflop gelegen. Dat heb ik hem nog nooit zo lang achtereen zien doen.. Ukkie heb ik vandaag meerdere malen Snuf zien likken. Nog niet echt poetsen, maar dat komt vanzelf wel :)

 

Ik vind het wel opvallend dat Ukkie wel Snuf opzoekt, maar Snuf Ukkie niet opzoekt. Ik maak me er geen zorgen om hoor, want als Snuf Ukkie toch niet leuk zou vinden, zou hij niet zo vaak in de bunnyflop liggen ;)

 

Qua groente krijgen ze hier wat er over is. Als dat een hele wortel is, krijgen ze dat :) Radijsjes eet mijn hond en de bladeren eten de konijnen. De radijsjes moeten de konijnen niet, de bladeren moet de hond niet haha.

Er gaat hier bijna geen groente afval in de groene bak.

Met Snuf moet ik er alleen op letten dat ik blad groenten combineer met voldoende knol groente, anders hebben we plak poep of zelfs diarree.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!

Werkt altijd goed voor hun gemoedstoestand als ze niet zo gestrest zijn.

Klopt. Het is wel zo dat als ik hem neer zet, hij zijn vrouwtje zoekt. Ukkie is dan onder het hok gekropen en Snuf kan haar dan niet vinden, waarop hij een beetje zielig ergens gaat zitten.

Ukkie kruipt wel steeds minder snel weg en ik probeer altijd snoepjes naar haar te rollen als ik in het hok moet zijn zodat ze mij link met eten. Ze heeft al 1 brokje uit mijn hand gegeten!! Maar ik heb het gevoel dat dat meer een "vergissing" van haar was lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net Snuf zijn temperatuur gemeten omdat hij lang uit lag te hijgen. Zijn temp is 37,9 (na een flinke strubbeling omdat hij dit niet wilde). Ik lees overal dat het minimaal 38,5 moet zijn. Vanmorgen heeft hij nog lekker gebunkerd. Moet ik me toch wel zorgen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met jouw wilskracht kom t het wel goed hoor Nicky.

Maar heb ook een portie geduld.

Ik zou toch maar eens het gesprek aan gaan met je man en het hem uitleggen dat ze nu wat extra nodig hebben.

Fijn om te lezen dat het goed gaat met je koppeltje.

Koos Vrouwen!!!! Niet generaliseren want hier zijn genoeg vrouwen die wel goed voor de nijnen zorgen.

Misschien ook maar eens een gesprek aan gaan met je vrouw.

Het goede voorbeeld geven voor je kinderen dat je goed voor je dieren moet zorgen hoort ook bij opvoeden.

Maar waar bemoei ik mij mee.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nicky het is warm buiten, daarom ligt hij lekker languit. De temperatuur moet tussen de 38 en de 39 graden zijn dus het is prima. Ja het zit er een tiende graad onder en met een andere thermometer zit het er waarschijnlijk 2 tiende graad boven. Laat ze lekker en geniet van je beestjes. Als er iets mis is zie je het vanzelf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .