Ga naar inhoud

E.C. met mogelijk Snot.. :'(


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Zolang het niet op vechten aankomt zou ik ze hun gang laten gaan. Er moet toch bepaald gaan worden wie de baas is.


Toen ik Pebbles aan Rakker koppelde, ging Rakker ook achter Pebbles aan. Ondanks het feit dat het op neutraal terrein gebeurde wilde hij toch laten zien dat hij de baas was. Ik heb ze toen zo gelaten, natuurlijk wel onder toezicht, en dat is goed gekomen.


Dat ze nu beiden lang uit op hun eigen deel liggen is geen slecht teken. Dat gebeurde bij Rakker en Pebbles ook zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu natuurlijk ook niet echt een 'konijnen-tijdstip'. Bij mij liggen er nu ook twee in hun schuilhokken ver weg van de andere twee. 's Nachts zijn konijnen veel actiever en wie weet beginnen ze het geknuffel vannacht wel, als jij lekker ligt te dromen over een geslaagde koppeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu natuurlijk ook niet echt een 'konijnen-tijdstip'. Bij mij liggen er nu ook twee in hun schuilhokken ver weg van de andere twee. 's Nachts zijn konijnen veel actiever en wie weet beginnen ze het geknuffel vannacht wel, als jij lekker ligt te dromen over een geslaagde koppeling.

Gaan ze vannacht dan niet op elkaar rijden en mss aanvallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik niet, als ze elkaar echt niet mogen hadden ze elkaar allang aangevlogen. Dat heb je zaterdag gezien bij het eerste konijn wat aan Snuf voorgesteld wordt. Ze zullen wellicht proberen te rijden, maar dat heeft te maken met rangorde. Maar dit hoeft niet altijd te gebeuren. Hier komen ze aan het eind vd dag altijd tot leven, dus bij jou wellicht ook, en dan kan je zien hoe het verder gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn nu idd ongeveer een half uur wakker. Het gaat nu echt veeel beter. Snuf is in haar deel aan het eten, wassen en luieren, terwijl zij in zijn deel de boel inspecteert. Ze is zelfs al bovenin het hok geweest :)

Snuf komt af en toe even bij haar kijken, maar zij schiet dan niet meer weg :)

De dame heeft nog heel even aan een worteltje geknabbeld. Af en toe eet ze een sprietje hooi. Haar keuteltjes zijn nog steeds nat en klein, maar het zijn er wel iets meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het steeds beter gaat. Gewoon nu lekker bij elkaar houden, niet meer scheiden. Er zal misschien nog wel eens gereden worden, maar dat heeft met rangorde te maken. Dat doen ze hier ook nog wel eens, zowel bij mijn koppeltje als in de groep van 6. Zolang ze niet vechten laat ik het altijd zo.

De dame zal zich steeds meer op haar gemak gaan voelen waardoor ze misschien ook beter gaat eten, en ook haar keutels dan wellicht beter gaan worden.

Ben trouwens wel benieuwd wat haar naam gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .