Ga naar inhoud

E. Cuniculi, wanneer verbetering of inslapen?


Gondolin

Aanbevolen berichten

Wat jammer :( vooral ook moeilijk omdat je er zo te lezen toch nog wat twijfels over had. Toch denk ik dat je de juiste beslissing gemaakt hebt, hoe moeilijk ook. En langer door gaan had ook heel goed een keerzijde kunnen hebben natuurlijk. Bij mijn eerste konijntje met EC wilde ik niet inzien dat het echt niet meer ging, hij is uiteindelijk alsnog vrij snel overleden. Inmiddels weet ik dat een konijn met EC niet snel dood gaat, juist omdat ze door gaan met eten enz. Dat geeft wel aan hoe erg het was. Ik heb er nu spijt van dat ik zo lang ben door gegaan. Jij hebt Pietje nu een hele redelijke kans gegeven, maar hem ook niet te lang laten lijden omdat je geen afscheid kon nemen.  Dat doet niet iedereen je na. Heel veel sterkte, ik hoop dat je er toch vrede mee kunt hebben, hoe moeilijk ook.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, ik snap het wel hoe je je voelt denk ik. Bij mijn konijn moest de prik ook een tweede keer, terwijl ze de hoeveelheid voor een grote hond had gegeven. Rot is dat, als het zo lang duurt. Was hij al wel in slaap toen hij de eerste prik kreeg?

Heel veel sterkte, en ik denk ook dat het goed is hoor, anders blijf je maar dubben met uiteindelijk dezelfde uitkomst. Lief dat hij nog likjes gaf, dan voelde hij zich vast niet heel beroerd op het moment van sterven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte. Ik denk echt dat je de goede beslissing genomen hebt. Ik heb ook 2 konijntjes laten inslapen met EC. Ze konden al meteen niet meer hupsen. Vielen steeds om. Aten heel goed daarom bleef ik doorgaan en achteraf te lang doorgegaan. Ik denk namelijk niet dat het nog konijnwaardig was. Wel met de 2e al sneller de beslissing genomen maar toch nog te lang. Het derde konijntje met EC leeft nog steeds maar die heeft nooit zo erg getold en daar zag ik snel verbetering. Ze heeft nog een klein beetje een scheef hoofdje maar kan verder nog alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .