Ga naar inhoud

Meest ondeugende dat je konijn deed?


Miesaas

Aanbevolen berichten

Wat is nou het meest ondeugende dat je konijn ooit heeft gedaan?

Of nu nog steeds weleens doet? :P

Chibi had altijd de neiging op mijn bed te springen.

Hij probeerde het iedere keer, maar het lukte hem niet.

Het was blijkbaar net iets te hoog.

Tot ik op een dag thuiskwam....en meneer lekker relaxed languit op mijn kussen lag.

En hoewel hij wel óp mijn bed was gekomen, durfde hij er niet meer af.

En dus had hij mijn hele bed eronder geplast omdat hij niet bij zijn wctje kon.

En stinken...omg.

Dus ik heb nu mooi hekjes om mijn bed heengezet, hahaha. :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als het haar van me vriend te lang word gaat ze eraan trekken en afknabbelen met andere woorden je haar moet weer gedaan worden!!:P bij mij wil ze het ook nog wel is doen, gauw wegsturen voordat ik kaal word.

En als je met eten aankomt voor jezelf rond je voeten rennen en springen oppassen waar je loopt, dan snel op de poef springen en je spullen van je bord pikken!

En als onze lieve jack iets verkeerd deed (knagen aan iets ofz) dan zei je ze naam ging ie zitten kop ingetrokken zo klein mogelijk maken en dan kijken ze ziet me niet ,..... Ze ziet me niet, jack ik zie je wel hoor....... Maakt ie zich nog kleiner ze ziet me niet.....ze ziet me niet, jack ik zie je wel hahah en zo ging dat door hij dacht dat hij onzichbaar was

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als onze lieve jack iets verkeerd deed (knagen aan iets ofz) dan zei je ze naam ging ie zitten kop ingetrokken zo klein mogelijk maken en dan kijken ze ziet me niet ,..... Ze ziet me niet, jack ik zie je wel hoor....... Maakt ie zich nog kleiner ze ziet me niet.....ze ziet me niet, jack ik zie je wel hahah en zo ging dat door hij dacht dat hij onzichbaar was

HAHAHA dit klinkt me zo bekend in de oren! :he:

Chibi doet precies hetzelfde, zo grappig gezicht is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bezem opeten of het behang van de muur trekken. Kan eigenlijk niet kiezen. Beiden vond ik niet leuk, want ik ben als de dood dat Stampertje een of andere verstopping krijgt.... En toen hij nog niet gecastreerd was, vond ik het ook niet leuk dat ie over me heen zat te plassen (gelukkig is dat verleden tijd).

Leuk ondeugend: even aan je man vragen of hij op de deugniet kan letten en je komt nog geen 5 minuten later terug. Manlief ligt heerlijk te pitten op de bank en Stampertje zit letterlijk te dansen in de resten van de planten. :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, kleine bailey vind het heel leuk om in plaats van IN het huisje (wat eigelijk bedoeld was voor de katten) OP het huisje te gaan springen en zo proberen om bij de bloempot te komen. Het huisje is alleen van stof dus die stort direct een beetje in elkaar als die erop springt hahaha.

& Puk, die wil stiekem ook nog wel even als je niet kijkt bij de snoeren zitten of de bloempot. Maar wat vooral zo leuk was laatst was dat ze heel veel rondjes rende rond de tafel en daarna in volle vaart bij me op de bank sprong hahahah

En voor de rest rennen ze de katten altijd achterna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat Nijntje de PlayStation kabel kapot had geknaagd, nieuwe dichte tv kast aangeschaft met geen mogelijkheid bij te komen dachten we...

Mevrouw is dus op de kast gesprongen en erachter er weer vanaf... Alles doorgeknaagd :/

En alles aan de kant halen omdat ze er niet meer tussenuit kwam, arme schat :(

( kast is 1,20 hoog 50 diep en 90 breed, staat 15 cm van de muur af. En aan beide kanten ernaast tegen de muur en tegen de kast 2 vitrinekasten van 2,20 m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lilly, ergens opspringen erdoorvallen baasje aankijken( wilt zeggen dzt ze vast zat) en opgepakt worden door baasje waarna ze een snoepje verwacht

Bailey uit het hok in een emmer vallen en baasje aankijken alsof het mijn schuld was en dan 2 dsgen de kont toekeren naar baasje omdat ze kwazd was op mij

Chanel viel samen met Bailey uit hun hok hen ging Bailey ambeteren.

Hier maak je af en toe wat mee hoor.

XxxJolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pip heeft talloze vreselijk vervelende dingen gedaan (kabels doorknagen o.a., koekjes van tafel jatten) maar gewoon echt ondeugend is dat ze de leuke hobby heeft om de fruitschaal te plunderen. En dan eet ze niet keurig één appel of zo op, nee, ze neemt van alles wat er ligt een paar hapjes. Zodat je eigenlijk alles weg kan gooien. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had van de week vergeten de deksel op de kruidenbak te doen. En daar zat Rakker! Hij wou eerst aan de voerbak van Venco beginnen, die ik aan het vullen was.. Die trok ik snel weg. Daarna wou ik het haar geven, zit Rakker in de bak. Achja.. Hij heeft het ook eens gepresteerd om achter Venco's kooi door te lopen en bovenop haar hooiruif te springen. De smiecht!

En ook leuk: mee series op tv kijken vanaf je schoot. En dan als er iemand ergens mee betrapt wordt, snel wegduiken in de deken. Alsof hij het volledig begrijpt..

Op een of andere manier zijn mijn dames nog te braaf. Klene doet echt niks.. Venco ontdekt alleen graag alles met de tandjes, maarja, das konijn eigen. Verder is zij ook ontzettend netjes. En braaf. Rakker doet zijn naam eer aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guus springt het liefst midden in de Marjolein struik en gaat dan heel snel eten omdat hij weet dat ik hem er uit haal op een gegeven moment, of hij sluipt langzaam op onze bange poes Sam af en als ze verschrikt wegloopt rent hij door de tuin met Binkies en al...Of s'morgens om zes uur laten merken dat hij honger heeft en heel hard in het nachthok knagen aan de wanden... Bloem is eigenlijk heel braaf alleen plast ze alles onder van wand tot plafond maar dat is niet ondeugend maar vies vindt ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker thuis zitten terwijl er twee konijntje ;ekker buiten rond lopen. De schuur was helemaal top overal onder door kruipen en dan met wat spinnenraggen tussen je oren naar buiten komen rennen, Zo van ik heb niks gedaan echt niet....Kom je in de schuur hebben ze de zak met kattegring open gekrabbeld. De schuur was 1 grote kattebak opeens:yes: lach dubel van het lachen. En dan kijk je om en zie ze daar zitten de twee boefjes.

Nu er binnen twee zitten hebben we de dame in de badkamer en de heer in de keuken. Klinkt niet echt fris we weten het maar daar liggen plavuizen en kunnen ze niks kapot maken........tenzij je de standaard met pleepapier laat stan vrouwjte, daar kan ik wel wat mee. 4 rollen had de dame maar even onder haar hoede genomen overal pleepapier hhahhahha

En ja de katten. onze dame is toch echt de baas over de katten haha die durfen niet meer uit hun mand te komen of van de krabpaal af te komen hahah hoog en veilig hahhahha gewedig.

Trouwens een leuk onderwerp dit leuk om te lezen wat andere konijntje doen hahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

On-ge-lo-fe-lijk, die Chibi van mij!

Ik werd vanochtend wakker.....en wie keek mij aan? JUIST! Chibi!

Ik weet nog niet hóe hij het voor elkaar heeft gekregen, maar het is hem gelukt.

Nouja, half dan.

Hij lag met zijn voorpootjes en zijn koppie op mijn bed,

en de rest van zijn lichaam hing ergens vast in de tas die ik aan mijn bed rand had gehangen...

En die BLIK die ie trok!; "Oh hallo! Ben je wakker? :mdr:"

Op de een of andere manier is hij op mijn tas weten te springen

maar lukte het hem niet om verder op mijn bed te komen.

Ik hou zo van die koppies die ze kunnen trekken, ook al doen ze iets dat niet mag.

Dat gezicht gewoon..bijna menselijk!

Ik vind het zo grappig om dit allemaal te lezen, de meeste verhalen doen me echt precies denken aan Chibi. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miesaas, wat schattig! :love:

Heel herkenbaar over de kopjes die ze trekken, Stamper is er ook een kampioen in. Gisteren had hij eerst mijn kop thee geënteerd, zal zielstevreden te lebberen (ik snel schoonmaken) en nog geen 10 min. later zat zijn hoofd vast in mijn ijstheeglas met ranja. Ik: eh! Kijkt ie me zo aan van: ja maar, het is zo lekker.... :aww:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loebas sprong altijd op de bank als ik chips zat te eten en dan sprong hij zo op schoot, om vervolgens omhoog te klimmen tot in mijn nek en te proberen met zijn bekje zo de chips weg te kapen op het moment dat ik hem in m'n mond wou doen :P

En altijd als hij aan iets knabbelde wat niet mocht zoals de tafelpoot en ik zei "Loebas, nee!" dan bleef hij echt zo stokstijf stil staan, en ging dan heeeeel voorzichtig mij aankijkend cm voor cm weer iets dichter naar de poot toe om dan toch nog even snel een hapje te nemen :he:

aangepast door nalapuk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cool!!!!!!

Ben trouwens nog vergeten om nog een streek te vertellen: mijn man zat peer te eten op de bank en hij had 2 peren. Stampertje bedelen en bedelen en uiteindelijk chagrijnig: dan help ik mezelf wel... Springt zo op die ene peer af en zet er zijn tandjes in. :clown: Maar gauw de peer afgepakt, want hem kennende gaat ie gewoon schoon op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En altijd als hij aan iets knabbelde wat niet mocht zoals de tafelpoot en ik zei "Loebas, nee!" dan bleef hij echt zo stokstijf stil staan, en ging dan heeeeel voorzichtig mij aankijkend cm voor cm weer iets dichter naar de poot toe om dan toch nog even snel een hapje te nemen :he:

HAHAHA ook weer zó herkenbaar dit xD

Ik had voordat ik een konijn nam helemaal niet gedacht dat er zulke sterke karaktertjes bij zaten.

Ik dacht tja, gewoon een leuk diertje om te hebben...

Maar pfieuuuw, het zijn echte relschoppers af en toe hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk hoor al die verhalen! Ik hoorde laatst nog iemand zeggen dat konijnen maar saai zijn. Maar ja, die kende alleen het "konijntje alleen in een hokje achter in de tuin". Maar zo te lezen zijn onze konijnen verre van saai!

Meest ondeugende van Bram: toen ze nog binnen zaten, trof ik hem regelmatig op het bureau (75 cm hoog), naast de printer. Probeerde ook de vensterbank, maar die was te smal (of zijn kont te breed...). Gelukkig is hij geen knager, dus liet alles netjes heel.

Nu ze buiten wonen is de stapel haardhout favoriet. En er valt nooit een houtje naar beneden.

Meest ondeugende van Fleur: in tegenstelling tot Bram was Fleur als jonge meid wel een sloper. Zij heeft er dus bij de eerste keer dat ze los liep op het kantoortje voor gezorgt dat we zonder Internet kwamen te zitten...

Het was het enige snoer wat (ook nog vrij moeilijk) bereikbaar was. Binnen 2 minuten had ze het voor elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .