Ga naar inhoud

Bulten bij achterpoot/in het lichaam


Aniek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Frummel komt ook een beetje uit dat ik een Frummel heb gehad in de groep zelf en deze heb laten opereren aan een abces en helaas nooit meer goed is bij gekomen. Wel nog 2 dagen matig, maar in een soort shock was.. Dit is net zo'n Frummeltje..

Ik hoop alleen dat het bij haar wel goed komt.. Ze heeft beste oren en het is maar goed dat je niet kan zien hoe mager ze is op de foto, ze moet nu zeker 3 a 4 maanden zijn.. veel te klein voor haar leeftijd.. Ze is een echte knuffel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Met Frumpie ging het heel goed, helaas heeft ze een enorme heftige aanval gehad van diarree, misschien duplo in de bloedbaan gekomen, misschien een reactie op de antibiotica.

Ze is er ter nauwer nood doorheen gekomen, helaas is ze hierdoor wel 200 gram afgevallen van een kilo weer naar 800 gram. Maar ze keutelt weer normaal en is weer een vrolijk konijntje.. Ze mag nu geen duplo meer even tot ze volledig op gewicht is en staat nu op enrofloxoral in combinatie met flagyl. Want anders gaan de abcessen weer uitbreiden en dat moet ook niet.

Ik heb foto's gekregen zal ze proberen 1 dezer avonden te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is Frummeltje onverwachts naar de regenboog brug gegaan.. Het ging weer heel goed met haar, maar in 1 keer was het lichaampje toch op.. de ontstekingen zaten daarbij zo diep waarschijnlijk richting organen dat het geen mogelijkheid meer was..

Meisje we gaan je heel erg missen, maar ik hoop dat je genoten hebt van de weekjes die je nog fijn door kon brengen. Het was niet jou tijd, maar door mensen die niet nadenken ging jij veel te vroeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje.. Die had ik even niet verwacht toen ik dit topic aan klikte.. Sterkte Aniek, ook voor het pleeggezin.. Rust zacht, Frummeltje.

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Wat een domper, jullie hebben gedaan wat jullie konden doen! Sterkte met het verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie steun, ik baal er zo van... Ik had het in mijn achterhoofd dat de kans heel groot was, de onsteking was meer dan een kwart van haar lichaampje.. Dat maakt natuurlijk een heleboel kapot.. maar ik had het haar zo gegund..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt je best gedaan, Aniek. Bij jou is ze de laatste weken van haar leventje in heel goede handen geweest, dat heb je haar toch mooi gegeven. Meer mocht helaas niet baten, maar aan jou zal het niet gelegen hebben, daar ben ik zeker van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .