Ga naar inhoud

Mijn zieke Vlaamse reus Rambo


ChloëC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 582
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jongens wat een succes... Ik ben weer thuis mét hond & konijn... De DA was gewoon niet thuis, nam niet op en gsm sloeg meteen op antwoordapparaat...

Toen mijn moeder dan na alles te proberen een sms stuurde antwoordde ze doodleuk: Heb gewacht tot 9.15u, afspraak was om 9u, bel je straks! Wij waren er om 9.15u stipt & mijn moeder met haar had afgesproken dat het na 9u zou zijn omdat de poetsvrouw hier om 9u aankomt en mijn moeder die nog moest begeleiden, ze was hier mee akkoord!

Ik weet het echt niet meer nu! Wat is dit nu voor een streek? Nu stuurt ze mijn moeder dat ze zal laten weten wanneer ze thuis is (rond 11u stuurt ze)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net terug, Fluffy en mijn hondje zijn bij de DA nu :)

Het was een misverstand door vage communicatie ... Al ben ik niet zeker dat ik er ooit nog terug heen ga.

Ze stelde me alvast gerust dat hij heel sterk is en het vast zal halen zonder problemen! Ze zal hem nu eerst opereren en dan ons hondje.

Ze gaat me iets laten weten van de moment dat hij zijn hoofdje opheft! Dan ben ik wat gerust dat hij wakker is en dan mogen we onze diertjes in de namiddag normaal halen. Oooh ik ben ZO bang!!!!

Ik ga nu zelf opereren op school: urogenitaalstelsel ! Hopelijk ben ik op tijd terug om hem mee af te halen...

Kom op lieve Fluf!! Ik denk aan je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesssss! Tijdens mijn practicum rond 2u kreeg ik bericht dat hij half wakker was, om half 4 is mijn moeder hem dan gaan ophalen! Ik ben net op de bus nr huis! Lang leve mobiel internet!! Hij is goed wakker zei mn moeder. De DA zei dat hij 2 dagen niet op stro mag en dat hij tot morgen niet zou mogen eten ?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat hij weer wakker is. En wat dat eten betreft, juist wel!!! Hoe eerder ze weer eten en e darmen op gang zijn, hoe beter. Dus verwend m maar lekker als je Bij hem bent. Ik snap echt niet dat je dierenarts dat als advies geeft, klopt niks van.

aangepast door Domino
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is goed nieuws zeg.

Inderdaad lekker verwennen zodat hij gauw weer de oude word.

Ene ik zou inderdaad niet meer met je nijn naar deze dierenarts gaan want als je naar dit advies van de dierenarts zou luisteren is hij ten dode opgeschreven echt goed dat je hier op het forum bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dankje allemaal!!

Ik ben nu net zelf thuis en geloof mijn ogen niet! Hij doet gewoon zoals vanmorgend! Springt vrolijk rond hier en was blij me te zien ^^ Jaaa segggg wat is me dat nu voor DA inderdaad... jezus.

Kheb zijn wondjes net even bekeken en er hangt wel wat bloed aan zijn pelsje onderaan, verder ziet het er vrij oke uit... ik zie 2 hechtingen links en 1 rechts (maar daar was meer bloed dus kon ik niet goed zien, ik ga er ook niet liggen aan prutsen :) )

De DA zei ook dat binnen 4-5 dagen zijn draadjes er uit mochten. Ze heeft mn moeder een mesje meegegeven omdat ik dit zelf mag doen (gezien mijn opleiding) maar ik weet niet of ik dat ga doen.

Ze zei ook dat hij overmorgen zeker alweer op stro mag en morgen zelfs al zou buitenmogen... Lekker tegenstrijdig want buiten mogen en niet op stro... Dan heeft hij niks in zijn hok om zich warm te houden? Nee dus :)

Nu moet ik juist nog wat correcte info zien te krijgen ivm wanneer er een dametje bij mag zonder risico op babies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke 2 weken... maar dan zit ik weer met het probleem dat ik hem zeker geen 2 weken meer binnen mag houden... ik denk dat hij volgende week naar buiten zal moeten, en dan wil ik natuurlijk dat er een vriendje voor hem bij is om hem te warmen he! pfff lastig gedoe allemaal!!

Maar goed, ik ben in de wolken dat hij het zo goed gedaan heeft mijn bink!! Nu wat lekkers voor hem halen ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is. Hopelijk mag hij nog even binnen blijven. Na minimaal 14 dagen kun je hem inderdaad gaan koppelen. Ideaal zou zijn als hij dan samen met een dame een nieuwe woning betrekt, maar een voedster bij een ram plaatsen lukt vaak ook wel hoor.

Nog 1 opmerking: ik vind 4-5 dagen tot de hechtingen er uit gaan wel erg kort hoor. Ik ben oplosbare hechtingen gewend, dus ik weet niet helemaal hoe het zit bij konijnen, maar 4 dagen lijkt me echt te kort. Normaal zou ik hier niet over beginnen, maar gezien de andere adviezen zou ik het toch nog even navragen bij een andere dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, 4-5 dagen lijkt mij echt kort. Ook had ik (anno 2011) ook wel verteerbare draadjes verwacht...

Ik zal daarom bellen met de DA uit aartselaar, aangezien mensen hier op het forum vertrouwen in hem hebben, moet ik dit misschien ook maar weer doen! Hij heeft in mijn ogen wel een ernstige fout gemaakt maar deze DA komt me nu ondertussen ook wel de str*t uit!!

Ooo hij stond daarnet zo te kijken naar mij en ik WIST gewoon dat hij honger en dorst had, dus ik wat groen gaan halen en ja hoor, als een leeuw trok hij dat eerste sprietje uit mijn handen, ging daarna drinken en ook heeft hij al 2 brokjes gegeten ^^

Ik ga zo op mn kop krijgen straks, Fluffy zit weer op mn kamer nu :P Ik wil hem echt in't oog kunnen houden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .