Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

Nee he wat een verschrikkelijk nieuws lees ik hier nu. :(

Na zoveel weken vechten samen ik ben er echt helemaal stil van en zit hier echt te janken zo erg.

Ik wou dat ik meer kon betekenen voor jullie.

Het zal wel de juiste beslissing zijn waarschijnlijk die je neemt voor Joep maar ik vind het wel heel erg ik zit om 12.00 uur op mijn werk en er zal wel niet veel uit handen komen omdat ik met mijn gedachten bij Joepie ben. :(

Ik wens je heel veel sterkte vanmiddag bij de dierenarts en ook ik hoop dat je toch nog een andere beslissing neemt, maar je hebt zoiezo je best gedaan voor Joepie ehct met respect veel succes en ontzettend veel sterkte.

Joepie als je vandaag je rust gaat vinden, rust zacht en speel maar fijn verder op de regenboogbrug.

Ik en vele anderen zullen je heel erg missen.

:(:(:(:(:(:(:(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

pffff wat heftig om te lezen. Jullie hebben zo'n enorme strijd geleverd. myxomatose overwonnen maar het heeft zoveel schade aangericht in z'n lijfje.

Ik wens julie heel veel sterkte met dit verschrikkelijk moeilijke besluit. Sterkte!!

Had ik nog 1 kleine praktische vraag: hoe vaak kreeg ie eigenlijk duplocilline?

nogmaals heel veel Sterkte! Ik denk dat zowat het hele forum met jullie meeleeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohneeee dit meen je niet :( Joep & jij waren zo mijn houvast, Jezus!

Wel begrijp ik het wel je beslissing... Op en bepaald punt merk je als baasje meer dan wie dan ook dat je dier gewoon op is.

Daarnet heb ik mijn 2de konijn ook dood gevonden... niets vreselijker dan dat is er...Jij kan hem nu zelf op een waardige, liefdevolle manier uit zijn lijden verlossen.

Wat moet het hard zijn voor jullie na al die weken intensieve verzorging met hart en ziel! Jullie zijn echt ZO goed geweest voor dat konijntje!!

Pffff ik kan mijn tranen nu ook zeker niet meer beheersen! :( het is zo f*cking oneerlijk die ziekte!!!

Ik meen het, ik zal mijn studie diergeneeskunde afmaken en mijn eindwerk over myxomatose doen & hopelijk verder onderzoek kunnen doen zodat hier eindelijk eens iets aan gedaan kan worden! Als eerbetoon aan Joep, Rambo, Houdini en de ZO veel andere beestjes zal ik er persoonlijk proberen voor zorgen dat ze niet zinloos gestorven zijn.

Joep kon zich geen beter baasje hebben gewenst!!

Heel veel sterkte bij de DA en bij het verwerken van het verlies van jullie sterke vriend!

Veel liefs,

Chloë

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kijk elke keer op de klok

nu is denk ik joep onderweg naar de dierenarts.

krijg gewoon kriebels van in mij buik vind het zo erg.

als ik zometeen de kinderen op haal en de bel gaat om 12:00u zal ik extra veel aan joep denken.

de kanjer hij was echt de held van hier.

Ik heb hetzelfde, kijk steeds op de klok.....je kent joepie alleen van een foto en het hele verhaal van zijn strijd, en het grijpt je zo ontzettend aan dat hij alsnog de strijd heeft verloren.....zo oneerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zit hier met tranen, dit had ik niet verwacht. Ik heb dit hele verhaal gevolgd, en niet altijd gereageerd, maar ik heb wel voor jullie gehoopt en geduimd. En dan nu dit, arme Joep, maar idd wel beter zo. Er is iets aan de hand met zijn lichaam, hij eet, maar komt niet aan, hij valt alleen maar af. Die rotziekte heeft zijn lichaam flink aangetast, helaas.

Ik weet dat dit een zeer moeilijke beslissing is, maar wel beter zo. Ook voor Joepie is dit geen doen. En idd, houden van is ook loslaten, en alleen jij weet wat het beste is voor Joepie. Jij ziet hem dagelijks, verzorgt hem dagelijks, geeft hem aandacht en liefde, en als jij merkt en ziet dat het niet meer gaat, dan is het het beste om hem te laten gaan.

Heel erg veel sterkte met dit grote verlies, en lieve lieve Joepie, rust zacht, mooie, stoere, dappere kerel. Jij was een echte vechter, een doorzetter, je zat vol met levenslust, maar helaas, je lichaam is enorm verzwakt, en wat je ook deed, het mocht niet baten. Lieve Joep, rust zacht, nu heb je geen pijn meer, nu kun je weer vrolijk rondlopen, binkies maken, lekker eten. En doe de andere konijnen de groetjes daarboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve JOEPIE!!!!!!!!!!

Onze lieve JoepJoep! Het allersterkste mannetje van de hele wereld! Zo'n vechter, een ernorme doorzetter.....en zooooo lief!!!!

Je bent heerlijk gaan slapen en heeeeel snel was je al weg. Je vond het genoeg! We zagen het aan je koppie. We hadden thuis nog heerlijk gekroeld en je hebt nog een boterhammetje op, daar kon je zo van genieten. Je mag nu rusten. Je verdient het zo. Nooit zullen we jou vergeten! Dag onze lieve Joep . Wat ben ik blij dat ik jou baasje mocht zijn!

JOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEPJOEP!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat was hij mooi! ROTZIEKTE!!!!!!

Wat zullen jullie hem missen! Heb zo met jullie te doen!

Een konijn verliezen is altijd naar, maar na zo'n lange periode van ziek zijn en intensieve verzorging en vol hoop dat 't goed zou komen toch nog het besluit moeten nemen om hem te laten gaan lijkt mij zooooo zwaar.

Fijn dat jullie aan Joep zagen dat het goed was zo.

Wij zullen hem ook missen, hij hoorde inmiddels bij ons dagelijks leven.

Ik hoop dat je zoontje er een beetje mee om kan gaan. Die zorg heb je er natuurlijk ook nog bij

Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte!

Joep je was een kanjer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joep nu heb je lekker de rust gevonden die je verdient

en we gaan je met zijn alle missen.

ik heb bij Quinten zijn grafje ook een kaarsje voor jou aan gestoken, mij moeder die vroeg voor wie is die ik zei voor Joep.

ik had het verhaal tegen mij moeder verteld en elke dag mee op de hoogte gehouden.

ze schrok er van dat je toch de strijd heb moeten verliezen.

en als je dan die mooie foto ziet je was echt prachtig.

je bent de kanjer van BB

heel veel sterkte ook voor je baasjes die je nu zo moeten missen.

rust zacht lieve jongen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeel veeel sterkte!!

Respect voor je vechtlust!!!!

Het is moeilijk te hopen voor een zieke,

van wie je weet hij redt het niet.

Je streelt zijn wangen, ziet zijn ogen,

je bent bevangen door verdriet.

Toch ben je dankbaar voor het einde,

dat toch nog plotseling kwam.

Omdat het niet alleen zijn leven, maar ook zijn lijden overnam.

Dikke knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag joep alsnog als mascotte op bb?!?!?!?!!!? Misschien kun je deze foto daarvoor gebruiken!

Iedereen die meeleefde, diegene die voeding gaven of geld.....of een kaart....echt dat vind ik zoo bijzonder. Joep heeft zo geleefd hier op het bb geloof niet dat dat eerder is voorgekomen! Zou het geweldig vinden, en joep ook! Onze joepjoep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moderators: mag het? Joep als mascotte? Joep en z'n baasjes zijn zo'n bron van inspiratie geweest en zo'n voorbeeld van hoe een konijn de spil van een gezin kan zijn dat ik hoop dat hij een plaats in de banner krijgt. Deze prachtige man héeft zo'n strijd geleverd dat hij bij heel veel BB-ers een speciale plek in hun hart heeft veroverd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte.

Heb tijdens het ziekte process weinig meer gereageerd maar wel meegelezen en meegeleeft.

Het doet telkens weer verdriet om te zien dat een konijn en zijn verzorger met zo'n vechtlust het toch niet voor elkaar weten te krijgen om er boven op te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .