Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

:love::love::love::love::love::love::love:

Wat zullen jullie hem missen je zorgenkindje met hangoren

Heel veel respect vooral voor JOEP

Hij heeft het toch maar allemaal toegelaten dwangvoeren

Keer op keer naar de DA

Heel veel sterkte allemaal

Hoe zijn je kinderen eronder

mag joep alsnog als mascotte op bb?!?!?!?!!!? Misschien kun je deze foto daarvoor gebruiken!

Iedereen die meeleefde, diegene die voeding gaven of geld.....of een kaart....echt dat vind ik zoo bijzonder. Joep heeft zo geleefd hier op het bb geloof niet dat dat eerder is voorgekomen! Zou het geweldig vinden, en joep ook! Onze joepjoep!

aangepast door jrjsieben
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tranen met tuiten hier achter de pc.

Wat onwijs jammer dat het niet zo heeft mogen zijn.

Respect voor jou en je gezin die zoveel voor deze lieverd hebben gedaan.

Heel veel sterkte met dit onwijs grote verlies.

Joep je laat een heel leeg plekje achter.

R.I.P lieve Joep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Het is zo oneerlijk allemaal dat het na zoveel stijd en vechtlust niet heeft mogen baten dat jullie nog heel wat jaartjes bijelkaar mochten zijn.

Ik zal jullie en vooral Joepie niet vergeten hij heeft vooraltijd een plekje verovert in mijn hart.

Onze lieve sterke vechtlustige Joeppeke.

:(:(:(

Van mij mag dit prachtige konijn ook in de banner op BB.

Dit was een strijd om nooit te vergeten en het heeft ons allemaal heel dicht bijelkaar gebracht.

Dag lieve JoepJoep rust zacht en speel maar fijn verder zonder pijn op de regenboogbrug. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:( Lieve, lieve Joep, het bekendste konijn van BB, je hebt je rust verdiend jongen. Je was geweldig, een prachtig mooi konijn. Iedereen houd van je, dat weet ik wel zeker. Je was zo'n stoere bikkel, je hebt zó gevochten! Nog nooit heb ik gehuild om een konijn dat ik alleen kende van foto's. Maar nu wel. Speel maar lekker fijn met alle konijntjes op de regenboogbrug, die ook veel te vroeg zijn gegaan. Ooit zul je je baasje weer zien jongen.

Joep in de banner en Joeps baasje als BB'er van het jaar vind ik een heeel goed plan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte met het verlies van lieve Joep.......

Je was een superbaas voor Joep;er zijn er zat die niet zo ver waren gegaan.

Ik weet hoe je je nu voeld......Probeer de nare dingen te vergeten en geef alle goede dingen een plek in je hart.Ik weet zeker dat Joep nooit vergeten zal worden......

Ik weet verder niet meer wat ik moet schrijven....hoe dan ook je bent een Toppertje!....vergeet dat niet!....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind ook dat Joep en zijn baasje een speciaal plekje hier moeten krijgen.

ik zal joep echt missen zeg.

elke morgen als ik de computer aan zetten en hier op bb kwam ging ik als eerste naar Joep zijn topic kijken.

ik moet er heel de dag aan denken en als ik de titel van deze topic lees krijg ik elke keer tranen in mij ogen.

hij was zo ver met het gevecht maar heeft gewoon de strijd niet kunnen winnen.

het is een konijn dat we hier nooit mogen vergeten het was een kanjer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joep in de banner en Joeps baasje als BB'er van het jaar vind ik een heeel goed plan

Ja daar gaan we voor :love:

Ja dat doen ! :)

Komop moderators, ze verdienen het!

@Sterkte baasje van Joepie, ik moest er bijna van huilen! Hoeveel jij voor je konijn overgehad hebt! Super tof! Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn echt zoooo lief!!!

Echt geen woorden voor, geweldig echt!

Joep zal zeker nooit vergeten worden en ook niet door jullie, dat is wat joep in zijn leventje wel mooi voor lekaar heeft gekregen, zoveel harten gestolen....en in zoveel harten gesloten!!!

Wat geweldig moet dat zijn, zijn bekend/beroemd konijn....

Er zal veel over hem worden nagepraat! Zo'n vechter!!!

Voor mij niks meer dan normaal wat ik gedaan heb.

Je neemt een dier, daar kies je voor.....en dan ga je ervoor! Tot je weet dat het niet meer kan.

De da zei ook.....hij is echt zijn spieren aan het opeten....ik voel alleen bot en nergens meer een laagje vet. Joep liep als hij een rondje woonkamer dee ook erg moeilijk de afgelopen paar dagen dat wij al zeiden.....dit is ook niet goed.

Dat hij niet meer aankwam terwijl hij zoveel voer kreeg.....was gewoon omdat zijn lijfje niks meer opnam. Als ik verder was gegaan had hij zichzelf opgegeten en een pijnlijke, niet fijne dood gehad. Dat heb ik kunnen voorkomen. De weegschaal vertelde me in name van joep dat 100 gram eraf betekende dat het klaar was zo! Dat we niet meer verder moesten gaan.

Ik heb er echt een heel vredig gevoel bij. Veel verdriet maar erg vredig. Het is goed zo!

Ben al gebeld dat hij op het crematorium is....kost weer heeeeel veeeeel geld, maar we willen joep in een potje thuis hebben. Zaterdag half 10 gaan we hem ophalen en is hij weer lekker bij ons!!!!!

Dank jullie wel allemaal, echt een ongelooflijke steun!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh nee.. :(:(

Ik lees het nu pas.. Wat een vechter was Joep...

Zo jammer dat het moest eindigen.

Je hebt écht ALLES gedaan, zelfs meer, dan je kon! Ik heb echt hopen respect voor je!!

Jij bent voor mij baasje van het jaar, en Joep huisdier van het jaar, zoiezo!!!

:heart:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben gedaan wat je kunt doen en Joep heeft ook alles gegeven. De myx heeft z'n lijf zodanig kapot gemaakt dat hij er niet meer bovenop kon komen.

Hij zal nu vast met de andere konijntjes spelen op de regenboogbrug. Ook met de lieverds van de andere leden die zijn overleden aan myx en andere problemen.

Heel veel sterkte!!

>http://youtu.be/WFFrbl2gVfs

aangepast door Domino
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .