Ga naar inhoud

De 3e ooglid niet meer weg!!!


Laura

Aanbevolen berichten

  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou de spuitjes gaan al wat moeilijker, blijkbaar komt ze dus gewoon weer normaal aan en dus gaat ze wat strakker in haar vel zitten nu kom ik dus moeilijker door haar vacht heen dus ik spoot naast en prikte mezelf (gelukkig was het spul al uit dat spuitje) dus moest ik ander spuitje weer pakken en die dan maar gebruiken, jemig en ik moest hard drukken om er door heen te komen (en ja ik spuit overal en nergens dat bindweefsel heeft ze nog niet tenzij inenen haar hele lichaam onder zit??) dus opzich gaat het dus ook beter alleen ja.. de spuitjes gaan dan wat moeilijker. Haha.

Ik heb dus 10 spuitjes gekregen. Oke heb er dus nog 8 over want 1 is verspilt de ander is gebruikt. En die moet ik dan nog geven. De dierenarts zei ook gewoon omdat jij steeds verbetering ziet dan is het erg verstandig om door te gaan met de spuitjes.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw..

Ik zit hier met kippenvel te lezen, wat knap van je! Ik denk dat veel mensen zullen zeggen dat ze dat ook zouden doen, maar jij bewijst dat er echt mensen zijn die het doen! Ge-wel-dig!

En dan moet je er toch niet aan denken dat je Fluffie bijna had laten inslapen? Brr.

Wat geweldig dat het weer zo goed gaat met je meisje!

-Hoe is het trouwens afgelopen met Hopper??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is best een gedoe hoor en inderdaad ik ben zo blij dat ik haar niet heb laten inslapen!

Met Hopper nou die niest de afgelopen weken niet meer en heb er niks verder mee gedaan. Dus volgens mij gaat het bij hem gewoon ook wat beter. Maar zodra Fluffie beter is en Hopper echt veel last krijgt dan ga ik weer met hem heen en weer, ondanks dat ik echt op me geld moet letten want dat is er bijna niet meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb een uur lang alles gelezen,

jeetje wat een verhaal en wat heb ik respect voor jou!

Ongelooflijk hoe goed je dit gedaan hebt en alles op alles hebt gezet voor Fluffie.

Ik kreeg een brok in m'n keel toen ik las dat je haar liet inslapen, maar wow wat ontzettend goed dat je dat nu niet gedaan hebt.

Super meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@saskiaa, Bedankt!

Nou ik ben ook zo blij dat ze er nog is, het gaat gewoon super! Je ziet haar oogje al wat meer, haar onderste ooglid hangt nog wel of dat nog goed komt weet ik niet. Ze is denk ik wel gewoon blind want als ze haar kooi in loop knalt ze met dat slechte oog tegen de zijkant aan dus dat is wat minder, maar ik ga nog steeds door met de spuitjes, en stel dat ik moet stoppen met de spuitjes dan ga ik absoluut langs de DA om te kijken wat hij ervan vind.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dierenarts zei trouwens dat ik moest stoppen met de spuitjes, aangezien me konijn het dus al aangaf door moeilijk te gaan doen, nu moet ik hem aankomende vrijdag opbellen om te laten weten hoe het gaat en of het niet terug gekomen is. Haar oogje ziet er nu nog steeds goed uit en ze blijft levendig! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

We zijn ongv al weer 3 weken verder en het is nog steeds niet terug gekomen!!! Haar oog ziet er nog steeds geweldig uit (Naja geweldig het had niet gehoeven dit maar toch) ze is inderdaad wel blind eerst dacht ik even aankijken misschien krijgt ze haar zicht terug maar helaas, haar oogbal is zelf helemaal zwart (ze heeft bruine ogen..) en er zit een klein waasje over heen. Verder is haar onderste ooglid wel wat gezakt aangezien het 3e ooglid eruit is dus is dat behoorlijk wat gaan hangen , maar verder doet ze het goed. Ze is ook al wat aangekomen weer (dat merkte ik toen ik der vast moest pakken) er komt af en toe wat vochtig wit spul uit haar oog maar dat komt vanwege dat het 3e ooglid weg is. Maar het gaat goed met haar en daar ben ik super blij mee! Me meisje mag nog bij me blijven! Gelukkig hebben we door gezet en vooral mijn Fluffie ze is een heldin!! :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ze zeker, ik ben zo blij dat ik haar nog heb! Ik heb haar vandaag laten inenten want vlak bij mij (4km verder) is er weer myxamatose! En zijn er al wat konijnen bij mensen thuis dood gegaan! Dus dat is ook weer gedaan! Nu mag ze van mij nog wel 7 jaar mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Met fluffie is alles weer goed! Ze is al heel wat aangekomen ik voel al haar boten niet meer ze is weer op normaal gewicht voor een Franse hangoor! Ze eet en drinkt goed en is weer helemaal de oude ze is erg actief en rent lekker door haar ren heen samen met Hopper! Zo ontzettend blij! Er is niks terug gekomen haar oog is nog steeds goed (behalve dat ze dan blind is) maar het ziet er super uit! :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .