Wabbit Geplaatst: 22 juli 2011 Delen Geplaatst: 22 juli 2011 Dat ziet er inderdaad heel mooi uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2011 Nou de spuitjes gaan al wat moeilijker, blijkbaar komt ze dus gewoon weer normaal aan en dus gaat ze wat strakker in haar vel zitten nu kom ik dus moeilijker door haar vacht heen dus ik spoot naast en prikte mezelf (gelukkig was het spul al uit dat spuitje) dus moest ik ander spuitje weer pakken en die dan maar gebruiken, jemig en ik moest hard drukken om er door heen te komen (en ja ik spuit overal en nergens dat bindweefsel heeft ze nog niet tenzij inenen haar hele lichaam onder zit??) dus opzich gaat het dus ook beter alleen ja.. de spuitjes gaan dan wat moeilijker. Haha.Ik heb dus 10 spuitjes gekregen. Oke heb er dus nog 8 over want 1 is verspilt de ander is gebruikt. En die moet ik dan nog geven. De dierenarts zei ook gewoon omdat jij steeds verbetering ziet dan is het erg verstandig om door te gaan met de spuitjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RogerBunny Geplaatst: 23 juli 2011 Delen Geplaatst: 23 juli 2011 Wauw.. Ik zit hier met kippenvel te lezen, wat knap van je! Ik denk dat veel mensen zullen zeggen dat ze dat ook zouden doen, maar jij bewijst dat er echt mensen zijn die het doen! Ge-wel-dig! En dan moet je er toch niet aan denken dat je Fluffie bijna had laten inslapen? Brr. Wat geweldig dat het weer zo goed gaat met je meisje! -Hoe is het trouwens afgelopen met Hopper?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2011 Ja het is best een gedoe hoor en inderdaad ik ben zo blij dat ik haar niet heb laten inslapen!Met Hopper nou die niest de afgelopen weken niet meer en heb er niks verder mee gedaan. Dus volgens mij gaat het bij hem gewoon ook wat beter. Maar zodra Fluffie beter is en Hopper echt veel last krijgt dan ga ik weer met hem heen en weer, ondanks dat ik echt op me geld moet letten want dat is er bijna niet meer.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2011 het gaat al een stuk beter, en komt nu doorzichtig wit spul uit haar oog (lijkt meer op slaapkorstjes ofzo maar dat slijm) verder is ze erg actief geworden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
saskiaa Geplaatst: 1 augustus 2011 Delen Geplaatst: 1 augustus 2011 Ik heb een uur lang alles gelezen, jeetje wat een verhaal en wat heb ik respect voor jou! Ongelooflijk hoe goed je dit gedaan hebt en alles op alles hebt gezet voor Fluffie. Ik kreeg een brok in m'n keel toen ik las dat je haar liet inslapen, maar wow wat ontzettend goed dat je dat nu niet gedaan hebt. Super meid! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2011 @saskiaa, Bedankt!Nou ik ben ook zo blij dat ze er nog is, het gaat gewoon super! Je ziet haar oogje al wat meer, haar onderste ooglid hangt nog wel of dat nog goed komt weet ik niet. Ze is denk ik wel gewoon blind want als ze haar kooi in loop knalt ze met dat slechte oog tegen de zijkant aan dus dat is wat minder, maar ik ga nog steeds door met de spuitjes, en stel dat ik moet stoppen met de spuitjes dan ga ik absoluut langs de DA om te kijken wat hij ervan vind. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2011 Vandaag lukte weer het spuitje niet off. Stom konijn ze is er erg vervelend geworden. Maar ik mag stoppen en kijken of het goed blijft gaan, zo niet moet ik binnen een week bellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 15 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 De dierenarts zei trouwens dat ik moest stoppen met de spuitjes, aangezien me konijn het dus al aangaf door moeilijk te gaan doen, nu moet ik hem aankomende vrijdag opbellen om te laten weten hoe het gaat en of het niet terug gekomen is. Haar oogje ziet er nu nog steeds goed uit en ze blijft levendig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 15 augustus 2011 Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 klinkt goed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 15 augustus 2011 Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 Hopenm dat het de goede kant op blijft gaan als je met de AB stopt. Knap hoor, dat je zo ver bent gekomen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2011 We zijn ongv al weer 3 weken verder en het is nog steeds niet terug gekomen!!! Haar oog ziet er nog steeds geweldig uit (Naja geweldig het had niet gehoeven dit maar toch) ze is inderdaad wel blind eerst dacht ik even aankijken misschien krijgt ze haar zicht terug maar helaas, haar oogbal is zelf helemaal zwart (ze heeft bruine ogen..) en er zit een klein waasje over heen. Verder is haar onderste ooglid wel wat gezakt aangezien het 3e ooglid eruit is dus is dat behoorlijk wat gaan hangen , maar verder doet ze het goed. Ze is ook al wat aangekomen weer (dat merkte ik toen ik der vast moest pakken) er komt af en toe wat vochtig wit spul uit haar oog maar dat komt vanwege dat het 3e ooglid weg is. Maar het gaat goed met haar en daar ben ik super blij mee! Me meisje mag nog bij me blijven! Gelukkig hebben we door gezet en vooral mijn Fluffie ze is een heldin!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 4 september 2011 Delen Geplaatst: 4 september 2011 En een heldin is ze zeker. Fijn dat ze nog lekker bij jou mag zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2011 Ja dat is ze zeker, ik ben zo blij dat ik haar nog heb! Ik heb haar vandaag laten inenten want vlak bij mij (4km verder) is er weer myxamatose! En zijn er al wat konijnen bij mensen thuis dood gegaan! Dus dat is ook weer gedaan! Nu mag ze van mij nog wel 7 jaar mee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 4 september 2011 Delen Geplaatst: 4 september 2011 Niet alleen zij is een heldin, maar JIJ ook!!! Als ze jou niet had gehad was ze er niet meer geweest!! Echt super dat je zo hebt doorgezet! Hoe is het met jou zelf nu? Jij ook weer opgeknapt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiekeboow Geplaatst: 4 september 2011 Delen Geplaatst: 4 september 2011 Ik heb dit topic echt met ingehouden adem zitten lezen.. Toen ik ie eerste foto's zag vreesde ik het ergste.. jeetje wat zag dat eruit. Je nijn mag echt blij zijn met zo'n super baasje!! Echt geweldig dat het nu weer zo goed gaat:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeannine Geplaatst: 4 september 2011 Delen Geplaatst: 4 september 2011 In dit verhaal zijn er 2 heldinnen: Je konijn en jij!!Fijn dat t zo goed gaat!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2011 Met fluffie is alles weer goed! Ze is al heel wat aangekomen ik voel al haar boten niet meer ze is weer op normaal gewicht voor een Franse hangoor! Ze eet en drinkt goed en is weer helemaal de oude ze is erg actief en rent lekker door haar ren heen samen met Hopper! Zo ontzettend blij! Er is niks terug gekomen haar oog is nog steeds goed (behalve dat ze dan blind is) maar het ziet er super uit! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 15 september 2011 Delen Geplaatst: 15 september 2011 Super houden zo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 16 september 2011 Delen Geplaatst: 16 september 2011 perfect..... dan is het al met al toch tot een goed einde gekomen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 22 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2011 Ik dag laatst nee het is weer zo ver er komt pus uit! Maar gelukkig ik ging kijken het was gewoon wat viezigheid kwa oogsmeer ofzo aangezien dat 3e ooglid weg is. Ik schrok me kapot! Maar het gaat nog steeds goed!Ja gelukkig is het een goed eind! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 22 september 2011 Delen Geplaatst: 22 september 2011 Gelukkig maar echt super dat het zo goed gegaan is!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
molly Geplaatst: 22 september 2011 Delen Geplaatst: 22 september 2011 Wat super, heb echt heel veel respect voor jou Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polomeisje Geplaatst: 24 september 2011 Delen Geplaatst: 24 september 2011 Zo, heb "even" het hele topic gelezen. Ik dacht, dit begint in mei, dat zal nu toch al lang over zijn?Zo hee, wat een verhaal en wat een inzet!Daar heb ik ook maar 1 woord voor: RESPECT! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 7 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2011 Het gaat nog steeds goed gelukkig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten