Ga naar inhoud

Wat lust jouw konijn écht niet?


ceedeerom

Aanbevolen berichten

Eigenlijk eet iedereen gewoon wat de pot schaft.

Alleen Annie wil nog wel eens iets laten liggen, maar dat verschilt per keer.

De ene keer laat ze de komkommer liggen, terwijl ze dat een dag later juist als eerste uit het bakje pakt.

De andere keer is het de tomaat die ze laat liggen.

Het zijn bij Annie altijd tijdelijke "ik-heb-hier-geen-trek-in-momenten"

De rest van de konijnen eet gewoon alles wat ik ze voorschotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonnie en Chica zijn niet zo moeilijk maar Gizmo.....Pfff, gelukkig leert hij het nu eten. Hij moest geen witlof, spinazie, rucola niet te vaak, zeikerd eerste klas dus. Hij liet het niet gewoon liggen maar rukte het uit de bak en gooide het van boven naar beneden. Tenzij het alleen nog spinazie was, dan ging de hele bak naar beneden. Het enige waar ik hem blij mee kon maken was andijvie, vooral een stukje peer, winterwortel en appel.

aangepast door Diddl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nala en Edward zijn overal dol op, Lissi is een kieskeurig ding die alleen witlof en komkommer lekker vind, de rest dan kijkt ze me aan van' moet ik dat eten' Ze eet het wel op tevens, maar volgens mij meer uit hufterigheid;) haha

Jacob(sporty) weet ik nog niet, heeft vandaag voor het eerst Witlof gehad en dat was zo op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eten ze alles.... :he:

Er zijn wel dingen die ze minder lekker vinden en als laatste laten liggen, maar het gaat wel allemaal binnen een half uur op :yes:

Vandaag voor het eerst courgette geprobeerd, alleen Svennie lust het haha. Dus Svennie is hier de alleseter;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet lachen, maar mijn Rufus lust geen worteltjes. Het loof vindt ie heerlijk, maar voor een lekker vers worteltje haalt ie zijn neus op.

Haha, dat is niet raar hoor! Hier vinden ze het ook héél vies, maar winterpenen vinden ze wel lekker.

Wat ze niet lusten is, inderdaad courgette :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook geen paprika. Dat gooien ze gelijk uit het hok, het zand in. Dus de paprika gaat voortaan naar de cavia's! Tomaat moet ik nog proberen...

Ben benieuwd hoe je Draakje daarna aantreft, hier heb ik dan een tomaat-baardkonijn.. :he::P volgens mij steekt Pip gewoon haar hele hoofd er in :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, tomaat baardkonijn... Maar goed dat Loena geen tomaat eet. Loena heeft van dat wittige lange haar, wat na een maaltijd andijvie altijd groene harige slierten onder haar bekkie achterlaat. Wassen? Nee hoor, Loena niet. :clown:

Hier vinden ze paprika trouwens ook niet lekker. Tomaat probeer ik af en toe, maar dan kijken ze me ook aan alsof ik buitenaards ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .