Ga naar inhoud

Wat lust jouw konijn écht niet?


ceedeerom

Aanbevolen berichten

Hier lussen ze ook geen banaan.... verder kan het voorkomen dat ze de ene keer behoorlijk achterlijk doen met zn 2en om maar als eerste dat stukje witlof te krijgen en de volgende keer beide de witlof negeren.... ligt aan het moment van de dag..... vanaf 3 u smiddags hebben ze weer trek ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig dat zoveel konijnen niets van paprika en tomaat moeten hebben. Dat gaat hier als eerste op! Vooral Ebbe is dol op paprika, die vreet het zo voor Gos' neus weg!

Maar hier ook wederom (excuses) geen courgette! Daar rennen ze letterlijk voor weg. Verder eten ze geen 'normaal' hooi. Madame en meneer willen alleen kruidenhooi.. Banaan is ook beslist geen favoriet en andijvie gaat er ook bij geen van beide in (zo moeder, zo zoon)

Link naar reactie
Delen op andere sites

geperste hooi (dus dat droge wat niet losjes verpakt is) vinden ze vies en courgette vinden ze ook al niets. Yves had gisteren witlof, en dat heeft hij ook allemaal uit zijn bakje gegooit... maar ik weet niet zo goed of dat komt omdat ik het niet klein genoeg had gesneden of omdat hij het vies vind... De wortel was eruit gegeten.

Anna houd ook niet zo van tomaten, snuf was daar altijd wel voor te porren. Van Yves weet ik heel veel niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

courgette hebben ze hier geen probleem mee, maar ze zijn niet dol op paprika ( terwijl pupa wat dat betreft echt een levende vuilnisbak is)

verder moet ik bij simba heeeeeeel veeeeel geduld hebben met alle nieuwe groentes ( fruit is absoluut geen probleem, echt een zoetekou) maargoed dan moet ik wel weer opletten dat pupa hem niet alweer voor is geweest en alles op is:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:whistle2: Hier eten ze echt alles, ook wc rolletjes en de plinten gaan schoon op.

Wel grappig om te lezen dat er een paar echt geen banaan lusten. Dat is hier echt wel anders, ik moet echt op mijn vingers letten bij Viera.

Baileys moest het in het begin niet, Viera die gooide het als een bootwerker naar binnen.

Dus volgens mij heeft Baileys tegenwoordig zoiets van als zij het lekker vind moet het wel iets heel geweldigs zijn dus dan eet ik het ook maar.

Ook tomaat word naar binnen geschrokt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Hier ook geen tomaat, vond ik zo raar! Omdat ze er zo lekker uitzien.

Verder eten ze winterpeen niet zo graag.

En ik geef ze altijd alles in een bakje of uit de hand. Soms lopen ze er mee weg en gaan ze ergens liggen om het op te knagen.

Maar wanneer er dan 3 korrels zand aanzitten laten ze het liggen, en komen ze gelijk terug om een nieuw schoon stukje je pakken.

Ik had eens veldsla gekocht, was de hele week in de aanbieding, en echt vers. Ze keken er niet naar om.

Later dacht ik nog eens proberen, het was toen niet in de aanbieding, en het was in no-time op :glasses:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .