Ga naar inhoud

Bugs operatie middenoorontsteking WP


Bunny06

Aanbevolen berichten

Hihi had al gereageerd op je andere topic maar oke. Het klinkt toch allemaal wel redelijk positief toch? Die pus wou niet weg vanwege al dat oorsmeer..en tis geen tumor enz. Nou ga zelf even lekker uitrusten en chillen. Bugs is in goede handen lijkt me. Ik kan zelf al niet eens wachten hoe het met Bugs is, laat staan hoe jij je nu voelt. Sterkte nog maar en het komt vast allemaal weer goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oh trouwens.. Utrecht is tomtom proof. Wij wilden toen Boef daar werd gecastreerd even naar t centrum.. de tom tom zei.. over blabla meter sla rechts af... over zoveel meter ga rechts af... over zoveel meter ga rechts af...nou je raad t al.. we kwamen weer op t zelfde plekje waar we vertrokken..haha. Ik dacht al..euh..volgens mij gaat dat niet goed! En ik kwam ook met een hele grote tas met eigen voer enz.. nou ze keken me daar inderdaad ook zo aan van...ehm..wat heb jij daar allemaal bij je. We hebben zelf ss voer..dus hf hoeft niet. Ik mocht alles weer meenemen naar huis hehe.. knuffel erbij mocht dan wel weer..en hij moest al lachen toen ik toch nog even naar Boef zwaaide.. Ik kreeg boef amper in het kooitje en had geen eens tijd om een knuffel te geven.. snik.. ik maakte me zo druk alsof ik mijn kind uitzwaaide op weg naar het front..maar daar aangekomen deden hun alsof ze nooit iets anders deden en stelde het niks voor.. maf he.. ik had niet evert jan trouwens..weet niet meer hoe die andere heette.. maar het is goed gegaan. En nogmaals met Bugs gaat t ook goed komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan aan Evert-jan ook vragen of hij de foto's op een schrijfje kan zetten.....Was het helemaal vergeten maar moet nog ergens 2 van die schrijfjes hebben met foto's van Ollie zijn ingrepen.(kaakabces en "foetsiebal")

Ben wel benieuwd hoe het allemaal verloopt.....Duim,duim en duimen maar.

Vanavond wordt je gebeld...ben benieuwd hoe laat?

En je hebt gelijk dat het maar een kleine praktijk is maar beter zo met mensen met verstand dan enorm groot en onkundig...

Ollie ging meestal zelf naar de spreekkamer of hupste zo door naar de tuin !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha.. grappig.. Er zaten daar ook nog een stuk of 5 andere grote konijnen en 1 kat..

De tomtom is gewoon onbruikbaar in drukke steden :P

Ik heb vandaag echt ook paar keer op het laatste moment van baan moeten wisselen.. Ook dat ik vooraan bij het stoplicht sta voor het verkeer dat rechtdoor moest maar dan moest ik op de baan nog komen die naar rechts ging..

Toen ik naar het Faculteit moest ben ik ook al verkeerd gereden.. Want je hebt zelf al zo weinig tijd om te kijken waar je heen moet en voor je het weet ben je al de verkeerde weg in geslagen.. :P

Ik zal wel even moeten wennen dat ik niet om half 8 sochtends en half 8 savonds Bugs moet spoelen..

Vaak eet ik rond 5 uur als ik vrij ben en als ik werk pas om half 7/7 uur en dan zit ik maar te wachten tot het half 8 is..

Ik kan niet echt ontspannen als ik weet dat ik over een paar uur Bugs weer moet spoelen..

Maar ik hoop ook dat het nog maar even is en dat Bugs gewoon van zijn middenoorontsteking af is..

Het was wel een en al haar.. Hij is denk ik sinds 3 week in de rui en het vliegt om je oren..

Heb denk ik wel een hand vol haar in geademd vandaag :P en een kilo haar in mijn ogen en op mijn gezicht..

Maar ach, dat hoort erbij.

Het voelt raar dat zijn ren nu leeg is.. Normaal ligt hij altijd te pitten in mijn zicht.. Maar het is gewoon leeg..

Hopelijk is Bugsje weer snel thuis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, je klinkt in je twee posts sinds gisteren al heel positief! Ik heb al veel aan jullie gedacht vandaag. Ik hoop dat alles goed gaat en dat Bugs een veel beter leven krijgt zonder dat middenoor dat steeds potdicht zit.

En wat erg van jullie hond, maar ik kan me wel voorstellen dat je daarom zo bang bent om Bugsje ook nog kwijt te raken. Maar hopelijk valt het allemaal mee en schiet hij er echt iets mee op. En anders heb je in ieder geval tot het uiterste geprobeerd en dat is precies wat ik ook gedaan zou hebben. Ik denk wel dat er geen betere plek voor hem is dan waar hij nu is, dus als het nog goed KAN komen dan gebeurt het nu ook vast!

Heel veel sterkte en hopelijk heb je snel bericht over hoe de operatie is verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je..

Inslapen was voor mij geen optie maar ik weet dat konijnen zo gevoelig kunnen zijn.. Je bent er vaak te laat bij als ze laten merken dat ze pijn hebben..

Zelfs een autoritje kan blijkbaar al dodelijk zijn.

Dus ook al word hij aan zijn ontsteking geholpen, er zijn zoveel dingen nog die hem uit het veld kunnen slaan.

Maar de angst dat hij tijdens het rijden iets zou krijgen is dus ook al weg omdat hij veilig en rustig in Utrecht is aangekomen.

Nu dragen zij de lasten en zal de tijd leren of hij het overleefd of niet.

Ik hoop van wel maar ik realiseer me ook donders goed dat hij het niet gaat overleven..

Ik zal zijn hok vandaag denk ik even helemaal oppimpen.. Even nieuwe fleecedekens erin e.d...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net gebeld door Evert-Jan en hij vertelde dat het een zware operatie was.

Het probleem was dat door de ontsteking, het pus zodanig een uitgang zocht dat dus zijn bot is gaan woekeren.

Er zit zeg maar gewoon bot tussen de gehoorgang, waar je naar binnen kunt kijken, en het middenoor..

En daarom was het onmogelijk om zijn oor uit te spuiten omdat het niet verder kwam als dat je kon zien.

De operatie was verder goed gegaan.

Ze hadden een deel van de verwoekerende bot weg moeten halen (maar niet zoveel als dat er weer een opening naar het gehoorgang ontstond, en hier kwam veel pus achter vandaan..

Dus de operatie is geslaagd en zijn oor zit er nog aan..

En het is maar goed dat zij de operatie hebben gedaan want anders zou het via de onderkant gedaan worden en dan ben je nog langer bezig met de operatie maar dan zouden ze waarschijnlijk ook niet achter die botwoekering zijn gekomen.

Morgen hebben we weer even contact en ik ben blij dat het geslaagd is.

Nu maar hopen dat hij snel naar huis kan.. :)

Zal ik mijn eigen dierenarts nog even bellen om door te geven dat de operatie gelukt is?

Of niet?.. Ze moeten het dacht ik wel bij houden in de administratie of niet?

aangepast door Bunny06
Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

Nou, hij heeft het niet gehad over dat het iets chronisch is dus ik ga ervan uit dat als het 1 keer goed behandeld word, nu, dat het weg blijft.

Dat van het bot, blijft zo.

Hiervan dacht het Faculteit waarschijnlijk dat het een tumor was..

Maar kun je zien dat de een al heel makkelijk en snel zegt dat er iets geamputeerd moet worden terwijl de ander de operatie kan klaren zonder amputatie.. Dit baart mij wel zorgen eigenlijk.. Maar ik zou Bugsje ook nooit bij het Faculteit laten opereren..

Ik moest van Evert-Jan niet zoveel naar hun luisteren :P Hij heeft gewoon veeeeeel meeeeer ervaring als die lui bij het Faculteit..

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldig nieuws Meis !!! ik neem aan dat de behandeling gewoon met ab wordt afgerond en hopelijk is alles nu dan overwonnen.

Je andere da zou ik zeker op de hoogte stellen wat zeiden hun ook al weer uitbehandeld was het niet....

Ik kon de praktijk ook niet gelijk vinden hoor....reed er ook voorbij moest ook wel om je auto te parkeren hihi

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had de auto om de hoek gezet, waar ik al 2 keer doorheen was gereden..

En gelukkig heb ik geen bon gekregen want ik had alleen pin bij me en kon dus geen parkeerbonnetje kopen :P

Nee, ik moest van Groningen stoppen met spoelen en afwachten of het via een andere weg naar buiten kwam..

En als ik wou, wilde ze opereren maar dan met de opening aan de onderkant.

Van hun moest ik 2 keer in de week duplo geven en nu moet ik het toch weer om de dag doen, als Bugs terug is.

bunny06-albums-bugs-picture26836-1.jpg

bunny06-albums-bugs-picture26834-2.jpg

bunny06-albums-bugs-picture26835-3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Bugs weer kan halen ,dan kan je bij de balie ook even een 2 euromuntje ofzo vragen om te parkeren hoor....dan zetten ze die gewoon op je rekening...

Zie net dat een reaktie van mij er niet bij staat;komt hij nog een keer:Top dat de operatie goed is gegaan!

Bugs is echt een sterke vent hoor!

Voor dit jaar weet ik al wel wie huisdier van het jaar wordt voor mij en wie baasje van het jaar :yes:!

Nu moet Bugsje gewoon beter worden en zeg hem dat maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

I don't know eigenlijk :s..

Hij vertelde mij hoe het gegaan was en tegen welke problemen hij aanliep en dat hij mij morgen weer zou contacteren maar ik ga ervan uit dat hij gewoon goed uit de narcose is gekomen. Voordat die vraag mij op de lippen lag, had ik ook alweer opgehangen..

Ik had ook verwacht dat hij later zou bellen en ik zat net in de grote schoonmaakbeurt van de hokken en ik had van alles aan staan wat ik dus snel uit moest zetten voor ik opnam.

Hij is al 2 keer onder narcose geweest en beide keren was hij er heel snel uit en at hij ook gelijk.

Ik heb wel vaker dat ik dingen nog wou vragen die ik dan op dat moment vergeten was maar ik spreek hem morgen weer en hopelijk kan ik hem donderdag avond ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dit jaar weet ik al wel wie huisdier van het jaar wordt voor mij en wie baasje van het jaar :yes:!

Nu moet Bugsje gewoon beter worden en zeg hem dat maar! ( die nomineren we gelijk even) :mdr:

Ja je zal zelf straks weer tot rust komen van de grote zorgen en tijd die je in Bugsje hebt gestoken.

Als ik een ziek konijn met om de 2 uur zorg heb hier ben ik altijd gesloopt na een paar dagen ( nachten)

Moet er altijd even van bijkomen relaxen zeg maar....alle moe heid stort van je af als de zorg er niet meer is.

Laten we hopen dat het enkel bij duplo blijft voor de nazorg.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak zo meteen een briefje met eventuele vragen die je te binnenschieten en leg die in de buurt van de telefoon......heb je even een geheugen steuntje.

Als ik me niet vergis zal hij je waarschijnlijk morgen ochtend al bellen of een van de assistentes over hoe hij door de nacht gekomen is.

Lijkt me fijn voor je als Bugs donderdag lekker naar huis mag.....je mist waarschijnlijk zijn dagelijkse verzorging.Dat is een soort routine geworden voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat ik het dagelijks spoelen op vaste tijden mis ;)

Maar ik had net wel zoiets van ; oeh, het is bijna half 8..

Maar als Bugs er niet is dan heeft het spoelen weinig zin :P

Hij heeft niet gezegd hoe laat hij morgen zou bellen. Denk misschien wel 's ochtends inderdaad.

Morgenochtend moet ik ook geen witlof in zijn ren leggen. :P

Bunny en Witje zullen hun buurman ook wel missen. Ahum.. Bunny is er wel blij om en Witje maakt het allemaal niet uit, zolang hij zijn eten maar krijgt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou een vriendin van mij die eet rauw witlof met ketchup.. Mij niet gezien..

Ik hou niet zo van die rauwe groenten.. Maar nu je het zegt, ik heb best wel zin in weer een keer overschotel met witlof.. Jammie!

Hmm.. zal ik mijn mond moeten spoelen met zeep?

Ik wacht nog even morgenochtend af, op het belletje om te horen dat hij de nacht goed door is gekomen en dan ben ik helemaal gerustgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .