Ga naar inhoud

Bugs operatie middenoorontsteking WP


Bunny06

Aanbevolen berichten

Oh wat fijn dat de operatie goed is gegaan! :party: :party: :party:

Snap alleen niet waar ze nou bot hebben weggehaald als er nu nog steeds geen opening van het middenoor naar de gehoorgang is. Of is er nu een soort tweede 'gehoorgang' (maar dan zonder membraan) onder de eerste gekomen? Als het maar weer goed open is naar buiten he, want dan kan het niet weer gaan ontsteken. :)

Je hebt hard gewerkt vandaag aan de hokken te zien!

Toen Zoë in Driebergen was geopereerd kon ik gewoon altijd bellen om te vragen hoe het met haar was. Dus probeer het anders gewoon zo nog een keer als je het nog graag wilt weten voor vandaag. Er is vast wel iemand aanwezig die voor hem zorgt en de telefoon opneemt?

En een lijstje maken met vragen is ook een goed idee, en dan leg je het bij de telefoon zodat je het meteen bij de hand hebt als er gebeld wordt (of als je zelf belt)

Ik hoop dat je je nu eindelijk een klein beetje kan ontspannen na al deze spanning! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat lijstje ga ik maken :)

Hoe het precies zit weet ik ook niet aangezien ik er zelf niet bij was ;)

Hij had het over dat dus zijn gehoorgang dichtgegroeid is door bot(woekering)? En dat er dus een knobbel zat wat hij weg heeft gehaald waar pus achter zat.. Meen dat in de knobbel ook bot zat maar ik vraag het morgen nog een keer want mijn hersenen werken voor geen meter.. Ik kan moeilijk dingen onthouden ofzo.. Als je het zelf meemaakt onthoud je het sneller dan dat ik het via de telefoon hoor of moet leren van theorie.. Ben echt een praktijkmens in dat geval..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zagen de rennen er eerst uit :

1032320069_5_-izc.jpeg

naar;

bunny06-albums-bugs-picture26836-1.jpg

Vond groen wel een mooie kleur.. Ook voor de nieuwe fleece dekens..

Wilde konijntjes zie je alleen maar op het gras (vaak)..En andere kleuren vind ik niet echt staan..

Groen is een mooie kleur van frisheid en oogt natuurlijker :P

aangepast door Bunny06
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rechter houten ren is van Bugs en omdat Bugs zijn linker heupkop ooit heeft verbrijzeld en daarna nog eens verkeerd is gaan helen omdat de vorige eigenaar er niks aan heeft gedaan, kan hij dus niet of nauwelijks springen.

Hij komt daar never nooit niet over heen..

Als mijn andere konijnen er in zouden zitten, dan zijn ze inderdaad foetsie.

Maar de normale panelen, die gekleurden zijn 60cm dacht ik en de metalen zijn min. 76cm hoog en die houten is dus lager..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff.. heb je een trampoline voor ze onder het paneel staan ofzo :P

Ik vind het zo zielig dat Bugs helemaal alleen daar zo aan het overnachten is.

Hij kan vanuit zijn hokje wel andere konijntjes en die ene kat zien maar goed..

Als ze me nu bellen om hem op te halen, zou ik dat direct doen..

Maar het moet even.. Nog een paar dagen en dan hopelijk heeft hij verder geen klachten meer in de toekomst als hij hier bovenop komt..

Het is dat ik geen konijn ben maar anders zou ik met hem trouwen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je houdt in ieder geval wel heel erg veel van hem zullen we dan maar denken, hihi

Dat van die knobbel klinkt inderdaad als botwoekering. Dan is (meen ik) het bot waarschijnlijk aangetast geweest door de infectie en om zichzelf weer te 'genezen' is het bot gaan groeien (zoals het ook doet als het gebroken is bijvoorbeeld) dus dat was never nooit niet opgelost zonder deze operatie. En wie weet wat er gebeurt was als het nog verder door was gaan groeien. Dus of ie er nou doorheen komt of niet, je hebt in ieder geval de juiste keuze gemaakt.

En ik herken wel die pijn van denken aan je konijntje wat op een vreemde plek zit zonder jou... is waarschijnlijk net zo moeilijk als ouders die een klein kind achter moeten laten in een ziekenhuis.

Maar als zij hem er maar weer bovenop helpen komt het hopelijk allemaal uiteindelijk weer goed.

(En ik hoop niet dat die van mij ook zo hoog kan leren springen want ik heb net een ren van 95 cm gekocht vanmiddag om de keuken mee af te zetten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar hij heeft van die schattige oogjes :P

Grapje,..

Hij is gewoon een lekker ding :P Haha..

Nee ik zal hier geen grapjes meer over maken..

Hij kan het niet helpen dat hij zo knap is..

Nee ik kap nu echt, serieus.

Mocht alles goed komen, dan moet ik wel de juiste 'konijnen' partner zien te vinden voor hem en er zijn nogal wat dingen waar ze aan moet voldoen.. Rustig, klein konijntje, van een paar jaar oud, mag ook een oog missen of iets raars hebben met haar poot waardoor ze niet op Bugs continue gaat rijden want dat houden zijn achterpoten niet.

Dacht meer iets van een kruising hangoordwergje.. of dwerg hangoortje.. Die zijn van zichzelf al erg rustig.. En ik zeg kruising omdat het 1 word uit de opvang.. En daar zullen ze geen of weinig echte raskonijnen hebben zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben benieuwd naar dat telefoontje zeg! Ik zou die rust nog maar even pakken want die nazorg zal ook wel heftig zijn hoor! Die rust heb je nu gewoon nodig..en bovendien zit bugs in goede handen..als er nog wat gebeurd dan zit hij daar goed..stel je voor als je hem daar alweer had en er gebeurd wat...dan weet je niet zo gauw wat je moet doen of kan je niet eens wat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vanochtend zelf maar ff gebeld omdat ik heel graag wou weten of hij de nacht goed doorgekomen was.

En ja hoor!

Hij vreet er alweer op los :P

Evert-Jan was er zo tevreden over dat ik hem dus vanavond al ga ophalen..

Als hij echt zou twijfelen, dan had hij het niet voorgesteld lijkt mij..

En de zware operatie met de drain/castratie en oogamputatie was hij ook snel bovenop gekomen.

Hij vrat toen ook gelijk toen hij wakker was alweer.. :)

Dus ik ga Bugsje zo ophalen..

En daar bespreken we wat ik allemaal moet doen..

In ieder geval duplo, spoelen en darmstimulerende medicijntjes..

Ben zo blij!

Nou ja.. ik ga dan maar weer eens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een goed nieuws!!! :party::party::party:

Zie je nou wel, wat een bikkel het is! Goed dat je hem niet zomaar hebt laten inslapen. Want tot nu toe doet hij het voorbeeldig!! Hopen dat hij de rest van het hersteltraject ook zo aflegt! :)

(Amatjuh, daar was ik al bang voor, dat konijnen dat zichzelf kunnen leren... :bad: ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net het hele verhaal gelezen, beetje laat maar het waren ook zo 4 pagina's in 1 keer! Wat indrukwekkend allemaal zeg.... pfff je bent zelf ook een bikkel! en ik al helemaal in de stress zitten voor de castratie van mijn voedster! sjonge!

Bugs is ook een skatje om te zien...

Hoop dat je nu lekker thuis bent al en bugs lekker ligt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .