Ga naar inhoud

Indy niet helemaal lekker


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 260
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt! Het duimen heeft geholpen! Hij heeft goed gekeutelt en gegeten vannacht (nog vooral groente, maar toch) zijn keutels zijn bijna normaal nu, hij heeft wel slecht gedronken maar misschien door de grote hoeveelheid groente.. Ik heb ook goed geslapen, heb de wekker op 03:00 gezet, heb toen gekeken of ie goed gegeten en gekeutelt had en dat was dus zo, dus ben weer gaan slapen :P nu zit meneer alweer vrolijk in z'n hokje.

Maar ik moet me nu heel snel klaar gaan maken :whistle2::$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm.... Hij doet lastig.. Weer bijna z'n hele ontbijt laten staan. Keutelen is redelijk, neigt wel naar slecht. Pff, ik moet nu weg.. Maar wil liever niet! Kan alleen moeilijk nú al afbellen omdat m'n konijn ziek is :P (sollicitatiegesprek(je)..)

Eerst mijn ID even kopiëren bij de Jumbo, daar zit de DW (en de Bristol waar ik gesprek heb) vlak bij, als ik nog genoeg tijd over heb ga ik daar nog even kijken naar een wilgenballetje ofzo. Hup, die tanden gebruiken!

Ohhhhhh dat vergeet ik ook al de hele tijd! Hoe zien normale konijnentanden eruit? Ik vind die van Indy best raar. Mijn vader wist het niet zeker, ze hebben zelf een konijn met olifantstanden gehad, die knipte hij zelf bij (twintig jaar geleden werden ze er volgens mij nog iet uitgehaalt..) dat was het niet (dat herken ikz elf ook nog net) maar of het normaal was wist hij ook niet zeker. Even snel Googlen nog!

edit; Ik vind alleen maar plaatjes van echt zwaar misvormde tanden, ik leg als ik terug kom (ben er over anderhalf uur wel weer denk ik, gelukkig..) wel even precies uit :yes:

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie, aangenomen. Ik ga nu Indymans er even bij halen.. Volgens mij ligt de camera van mijn broertje in de auto (als hij die niet meegenomen heeft op kamp tenminste) dan maak ik daar wel even een foto mee, voorzover dat lukt. Het is niet ernstig misvormt ofzo, ik zal zo ook nog even precies kijken hoe het er uitziet, maar zijn boventanden zijn zeg maar niet gelijk, de één is ietsje langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAAARGH! Hij heeft nog steeds niet gekeutelt...... Heb net gemasseert.. Maar moet eigenlijk ook naar m'n vriendin toe zo. Ik denk dat ik m'n moeder vraag of ze hem straks nog een keer wil masseren.. Als ze weer thuis is. Pfffff...... Hij eet ook wel slecht.. Moet ik al aan dwangvoeren denken? (Hij heeft eigenlij kde hele ochtend/middag weinig gegeten..) gelukkig geen pw's meer, dan maakt het ook niet zoveel uit of ik nu slaap of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het bleef ook bij één stukje witlof. Is het misschien een idee om een klein beetje dwangvoer te geven, een beetje pap van een paar SSjes te maken? Zodat hij wel iets in zijn maag heeft.. Ik kan het eigenlijk niet maken om thuis te blijven, kan natuurlijk wel wat eerder weggaan.. Pffffff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iris wat heeft hij vandaag al gegeten?

Ik zou persoonlijk niet te snel naar dwangvoer grijpen...

Ik zou eerder proberen om hem vaak genoeg wat te pesten met groenvoer.

Is je broertje ofzo thuis wanneer je naar je vriendin gaat?

Dat die Indy regelmatig een beetje vers eten kan geven en wat kan pesten met wat groen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het probleem, niemand is thuis...... Mijn broertje is op kamp gegaan vandaag en m'n zusje is met d'r uitwisselingspartner weg. Toch maar niet dwangvoeren dus. Ik ga sowieso niet te lang naar Nicky, wil hooguit acht uur weer thuis zijn en ga niet eerder weg dan dat hij gekeutelt heeft..

Ik zal nog eens masseren en kijken of hij groen wil eten.

Oh, en hij heeft een paar biksjes gehad, en een klein beetje van zijn kruiden. En een klein beetje witlof.. Over de hele dag verspreid dus.

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, een hapje van een tarweaar.... Moet hem echt pesten voor hij er een hapje van neemt, normaal valt hij er opaan en houdt ie niet op voor het ding leeg is. Zijn buikje voelt ook helemaal niet goed aan.. Dierenarts bellen?? (Moet ik wel eerst m'n moeder bereiken.. Op de fiets naar haar toe dan maar..)

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .