Evee Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november Het viel mij op dat Sofie veel geluid maakt voor een konijn 😄 Maken jullie konijnen geluid? Anders dan het knabbelen op hooi en het kabaal als ze weer eens als een idioot door de ren vliegen en van alles omgooien? Brenda knort veel. Ook echt naar mij, ze is niet zo fan van mensen. Maar als ik haar dan wat te eten geef dan gaat het knorren over in hogere geluidjes, lastig te omschrijven, maar ik ga er maar uit dat dat van blijdschap om het eten is. Quote
Boris en Beer Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november Ik heb hier ook een biggetje in huis! Boris knort altijd behoorlijk hard als hij enthousiast is. 😁 Quote
happy211 Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november Bij mijn konijnen valt het wel mee, maar onze kat snurkt vrij luid 😅 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november (aangepast) Kushi wil nog wel eens grommen als je naar haar zin te laat met brokjes komt en je hoort haar niezen. Verder niet zoveel, oja,heel soms als ze echt heel alert/bang om iets zijn dan maken ze een soort van geluid voorafgaand aan stampen. Klinkt als kreunen maar dan niet van pijn. Vlak na haar castratie klonk Kushi als een cavia. Micha zocht toenadering en toen maakte ze allemaal hoge geluidjes, echt zo van ik heb nog een beetje pijn.. ga weg! @Eveeik denk dat je bedoelt dat Sofie veel knort/gromt naar je? 10 november aangepast door Cheeta26 Quote
Evee Geplaatst: 10 november Auteur Geplaatst: 10 november Grommen is het niet, ze is gewoon heel knorrig. Meer als een varkentje, maar het klinkt humeurig, niet agressief. Ik zal binnenkort eens kijken of ik het geluid op kan nemen. Als ze dan eten krijgt, dan is de toon hoger, meer opgewonden. Maar ik geloof niet dat ik eerder een konijn heb gehad met zoveel knor-geluidjes als Sofie 😂 Quote
Lappie2 Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november 9 minuten geleden, Evee zei: Grommen is het niet, ze is gewoon heel knorrig. Meer als een varkentje, maar het klinkt humeurig, niet agressief. Ik zal binnenkort eens kijken of ik het geluid op kan nemen. Als ze dan eten krijgt, dan is de toon hoger, meer opgewonden. Maar ik geloof niet dat ik eerder een konijn heb gehad met zoveel knor-geluidjes als Sofie 😂 Kleine knort ook heel erg of gromt...ik weet het nog steeds niet precies. Leeuw kan echt piepen maar alleen met dwang voeren en medicatie. Maar hij snurkt ook nog gigantische 🙈 Mijn dochter gooide zelfs een keer een sok naar hem want ze kon er niet van slapen😂😂 maar toen begon hij te stampen en hield daar niet mee op🤪 2 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november Eerder toen de konijnen in een grote wei liepen, sloot ik ze 's nachts op. Ik ging dan elke avond laat een lijnzaadbrokje brengen en waren ze erg opgewonden. Ze begonnen dan te piepen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.