Ga naar inhoud

Dagboek van Lilo & Mokka


Aanbevolen berichten

Het werd eens tijd dat ik een dagboekje maakte voor deze twee monsters.

 

Lilo is een wit NHD vrouwtje. Ze is half blind en heeft ooit haar kaakje gebroken en schouder ontwricht. Ondertussen is ze weer helemaal oké en vindt ze het vooral geweldig om van je weg te lopen als je haar probeert te verzorgen.😂 Het is een grote deugniet die best wel schuw kan zijn, maar soms ook gewoon gezellig aandacht komt vragen. Ze is wel erg gehecht aan haar konijnenmaatje en verlaat het liefst nooit zijn zijde.

 

Mokka is een japanner NHD mannetje, die nooit echt gesnapt heeft wat het betekent om hangoor te zijn. Zijn oortjes zijn gewoon in vliegtuigstand blijven staan.😂 Hij heeft letterlijk van niks schrik en is ondertussen beste vrienden geworden met onze border collie. Als je bij hem in de buurt komt staan, gaat hij ook meteen je schoenen en kleren controleren. Hij is een pak kieskeuriger op het vlak van groentjes, maar als hij iets krijgt dat hij super lekker vindt, is z'n hele dag goed.

 

De konijntjes zijn enkele weken geleden verhuisd naar nog maar eens een groter verblijf. Het is een oude hondenren die we eerst konijnenproof gemaakt hebben. Nu is het op enkele dingen na nog best leeg, maar ik ben met heel wat projectjes bezig om er een heus konijnenparadijs van te maken.☺️

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Snoezie zei:

Mokka-paardenbloem.jpg

 

Deze moest ik toch echt wel delen.

Aaaaw wat een geweldige lente foto met vliegtuig Mokka 🌻(bij gebrek aan paardebloem emo een zonnebloem)

En dat snoetje van Lilo 🥰 

 

Leuk leuk leuk 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .