Lappie2 Geplaatst: 10 juni Auteur Geplaatst: 10 juni (aangepast) Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen en ontroering 😂😂😭😭😂😂 Dochter probeert op dit moment om even een dutje te doen. Normaal zingt kip dan het hoogste lied op haar knie. Hij mag even zijn gang gaan en dan draait ze zich om en hij gaat wat anders doen. Ging net precies zo..dus dochter zit/ligt in een onhandige positie..wil hem zijn gang laten gaan om zich dan vervolgens om te gaan draaien...maar nu durft ze zich niet te bewegen omdat Kip in slaap gesukkeld is 🥰😭😂😂😂😂 10 juni aangepast door Lappie2 1 5 Quote
Lappie2 Geplaatst: 13 juni Auteur Geplaatst: 13 juni Hooiruifje gescoord 🥰 Voor nu maar even aan de kokos/ hooi graafdoos gehangen. 3 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 18 juni Auteur Geplaatst: 18 juni Kippie verwend met een giga kooi. Zo voelen wij ons niet zo schuldig meer als de ramen open gaan 😇 Hij is er heel blij mee 🥰 4 Quote
Lappie2 Geplaatst: 28 juni Auteur Geplaatst: 28 juni Ik was vorige week even snel naar de winkel voor kanarie voer, zand etc. En ik zag tussen alle snoep sticks ineens een bark stick. Allemaal stukjes hout van verschillende bomen zoals kokos, wilg, berk, beuk en kaneel schors, zonder snoepgoed ertussen. Dus die kocht ik en ze zijn er dol op. 😊 Natuurlijk niet te vaak maar 1x per maand toch een knabbel snack. Quote
Lappie2 Geplaatst: 2 juli Auteur Geplaatst: 2 juli De jongens naar beneden want het is veel te heet. Dochter viel in slaap en natuurlijk moesten ze overal op haar springen dus pakte ze een dekentje tegen de pittige poetjes. Zo liggen ze al een tijdje met zijn 3en te dutten 🥰 Lekker warm 🥵 3 Quote
Lappie2 Geplaatst: 9 juli Auteur Geplaatst: 9 juli Kwam om 7.30 naar boven om dochter wakker te maken (die werkt met mij vandaag) Staat Kleine als 1 of andere gek Micheal Jackson Karate Kid moves te maken op de plaats 😂😂😂 hoorde nog net geen hihiiiiii en haaaajaaaa🤪 Vervolgens sprong hij op de bank en begon uitgebreid dochters benen te likken, die er giechelend van wakker werd🥰 Had gisteravond hun ruimte wat veranderd. Nieuw kleed gekocht bij T..u maar super lelijk en totaal niet zoals ze op de foto lieten zien🙄Eerste keer dat ik teleurgesteld ben. Maar Kleine is er blij mee😅 Leeuw is druk bezig met de verbouwing van opening doos naar tunnel👷🏼♀️ 2 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 9 juli Geplaatst: 9 juli Mooie Kleine wekker. Oh wat jammer van het kleed. Het oog wil ook wat. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 13 juli Auteur Geplaatst: 13 juli Gister de zolder wat opgeruimd en vond nog een oude zee gras mand. Deksel eraf gehaald, omgedraaid en 2 openingen gemaakt en onder dochters salon tafel geschoven met een kussen erop, die we voor Leeuw gebruiken om zijn medicatie te geven. Gisteravond lag ze tv te kijken en zag hem zo liggen🥰 hihi. 3 Quote
Lappie2 Geplaatst: 15 juli Auteur Geplaatst: 15 juli Heerlijk om die 2 zo gelukkig en gezond te zien😍😁 Kon helaas geen foto maken... Ik kwam om 7 uur boven om ze eten te geven en de kooi van kip open te doen. Van8 ramen open gehouden. Kleine begon enorm veel rondjes te rennen, vloog naar me toe. Tegen mijn been staan en weer een rondje. Leeuw stond in het midden te kijken wat die weirdo nou weer aan het doen was. Is normaal niet zo zijn ding maar hij werd aangestoken door de binkies van Kleine. Eerst een oor Binkie, toen een sprongetje en daarna de ene Binkie na de ander en ook een spurt om de bank heen met nog meer binkies er achteraan 🥰🥰🥰 Leeuw ziet er ook echt ineens veel jonger uit. En zo gelukkig😁, behalve als ik zijn immuun prut moet geven, dan is hij echt boos en laat het goed weten 🤬 In iedergeval bijt hij me niet meer als ik bij zijn mondje kom😇 Dat deed hij iedere keer weer met de probiotica😰 Auw. Nu is het trappen, met als gevolg dat de prut overal heen vliegt😅 Bijna klaar 🙏🏼🙏🏼 3 Quote
Lappie2 Geplaatst: 16 juli Auteur Geplaatst: 16 juli Die lieve poepjes🥰 We stoppen met de immuun pasta want hij plast bruin vandaag. Dus met andere woorden...hij plast nu de vitamines eruit omdat hij te veel krijgt. Misschien dat we het over 3 dagen nog geven. Eerst even kijken of de plas weer de normale kleur krijgt. Zo niet dan zal het weer een tripje dierenarts worden 🙄 2 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 16 juli Geplaatst: 16 juli 2 uren geleden, Lappie2 zei: We stoppen met de immuun pasta want hij plast bruin vandaag Ik zou ook bruin plassen als ik aan die mand zat te knabbelen. Hahaha. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 16 juli Auteur Geplaatst: 16 juli 6 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Ik zou ook bruin plassen als ik aan die mand zat te knabbelen. Hahaha. 😂😂 Die heb ik zelf afgeknabbeld met een mes 🤪 Zelf blijven ze er nog gelukkig van af😇 Quote
Lappie2 Geplaatst: 17 juli Auteur Geplaatst: 17 juli Dochter druk bezig om haar oude speelgoed uit te zoeken en schoon te maken om (waarschijnlijk) te verkopen. Jongens moesten dat natuurlijk inspecteren en ook even mee spelen. Lappie speelde daar vroeger altijd mee🥰 Autootjes naar dochter duwen, poppetjes eruit gooien hihi. 6 Quote
Lappie2 Geplaatst: 1 augustus Auteur Geplaatst: 1 augustus Heb de grasmand maar weer weggedaan.... Werd ineens een sloop project. En dan vooral aan het ijzer dus die mag alleen onder streng 🧐 toezicht. Zonde want ze sliepen daar zo heerlijk onder saampjes... En Kleine vaak erboven op op zijn kussentje half klem tussen tafel en mand. Sukkels🥴 Quote
Lappie2 Geplaatst: 8 augustus Auteur Geplaatst: 8 augustus Agossie 😰 Mijn dochter heeft nog zo n trauma van de vorige keer met Leeuw en zijn steen. Ze belde gister in paniek op dat ze met het borstelen een 2e Leeuw aan haar had. En dat hij op plekken korte harde haartjes had. Meestal ben ik altijd degene die hem van zijn oude haren verlost. En dat kwam maar niet deze maanden. Tot gister dus. Flink in de rui. Moest haar echt gerust stellen dat dit gewoon nieuwe haren zijn die al onder zijn oude haren zitten. Dus geen zorgen. Alle kleine dingen maken haar al bang nu. Zelf schiet ik ook steeds weer in de stress als ze belt 😅 Zondag weer richting huis😇 Quote
Lappie2 Geplaatst: 10 augustus Auteur Geplaatst: 10 augustus Ben nog nooit zo leuk verwelkomd. Eerst een kwispelende dochter en boven 2 die naar me toe renden met heleboel binkies🥰 Mocht kleine helemaal knuffelen en Leeuw ook maar daar kwam gelijk weer een half konijn van af🙈 Wat een haar😱 Nog nooit zo erg gehad. Nu halve lijf met korte stekelige haartjes en nog loshangende plukken. Veel kleiner geworden. Kleine verhaard ook wat maar niet zo heftig. Nu naar bed. Flinke rit geweest met veel lange files😣 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 14 augustus Auteur Geplaatst: 14 augustus Kleine doet nu ook flink mee met verharen 😱 Als hij weg vliegt, vliegt er een 2e kleine achter hem aan. Leeuw heeft een broekje en een topje aan en Kleine allemaal uitstekende plukken. Elke dag nemen we ze even op het balkon en halen de meeste haren er weer af. Kleine is weer een heel stuk tammer geworden. Hij had een haartje bij zijn oog en die wilde ik even weghalen..sprong omhoog en in zijn " hier mag je me aaien bedje" met zijn koppie plat. Dus daar uitgebreid geaaid en het haartje weg gehaald.. plus de loszittende haren overal. Zuigen nu 2x per dag. Het houdt niet op. Kip maakt er een nestje van in zijn ronde hang schommel hihi. Kwam al een meesje kijken naar zijn kunstwerk🥰 Quote
happy211 Geplaatst: 14 augustus Geplaatst: 14 augustus Pandora is ook flink aan het verharen, overal losse plukken. Het arme ding moet morgen op date met een bad-hair-day 😅 5 Quote
Lappie2 Geplaatst: 14 augustus Auteur Geplaatst: 14 augustus 7 minuten geleden, happy211 zei: Pandora is ook flink aan het verharen, overal losse plukken. Het arme ding moet morgen op date met een bad-hair-day 😅 Agossie😅 Hopelijk is het er 1 die niet op de looks af gaat 🙏🏼🤪 Zet m op Pandora💪🏻 Gooi je haar los en maak ze gek🥰 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 14 augustus Geplaatst: 14 augustus Ja hier houden ze ook niet op met verharen,, normaal zijn ze in augustus allang klaar! Fijn te lezen dat ze niet de enige zijn, zal het wisselvallige weer wel zijn Quote
Lappie2 Geplaatst: 14 augustus Auteur Geplaatst: 14 augustus 3 uren geleden, Cheeta26 zei: Ja hier houden ze ook niet op met verharen,, normaal zijn ze in augustus allang klaar! Fijn te lezen dat ze niet de enige zijn, zal het wisselvallige weer wel zijn Denk het.. Bij deze 2 echt nog nooit meegemaakt. Leeuw begon ermee en dacht dat het misschien nog van de ab kuren kwam. Maar nu Kleine ook keihard mee doet en bij jullie het zelfde is, is het dus gewoon een hele late Verhaar periode. Vraag me nu af of het geen problemen gaat geven als de herfst/ winter komt...Kip laat ondertussen geen veer vallen, dus die doet er duidelijk niet aan mee.🤪 Die heeft vorig jaar voor 2 jaar aan rui gehad 4 maanden lang. Quote
Cheeta26 Geplaatst: 14 augustus Geplaatst: 14 augustus 58 minuten geleden, Lappie2 zei: Denk het.. Bij deze 2 echt nog nooit meegemaakt. Leeuw begon ermee en dacht dat het misschien nog van de ab kuren kwam. Maar nu Kleine ook keihard mee doet en bij jullie het zelfde is, is het dus gewoon een hele late Verhaar periode. Vraag me nu af of het geen problemen gaat geven als de herfst/ winter komt...Kip laat ondertussen geen veer vallen, dus die doet er duidelijk niet aan mee.🤪 Die heeft vorig jaar voor 2 jaar aan rui gehad 4 maanden lang. Ja Micha begint normaal eind maart en hoort redelijk ver te zijn tegen de tijd dat we de vaccinaties moeten halen half mei. Kushi begint ruim 1,5 maand later en hoort in het begin te zijn tegen de tijd van onze vakantie. Maar nu zette het maar niet door. Kushi begon wel met verharen maar stopte weer. En nu afgelopen weekend kwam er ineens echt veel haar van haar af en Micha is op zijn kont en buik nog steeds niet helemaal klaar Quote
Lappie2 Geplaatst: 14 augustus Auteur Geplaatst: 14 augustus 55 minuten geleden, Cheeta26 zei: Ja Micha begint normaal eind maart en hoort redelijk ver te zijn tegen de tijd dat we de vaccinaties moeten halen half mei. Kushi begint ruim 1,5 maand later en hoort in het begin te zijn tegen de tijd van onze vakantie. Maar nu zette het maar niet door. Kushi begon wel met verharen maar stopte weer. En nu afgelopen weekend kwam er ineens echt veel haar van haar af en Micha is op zijn kont en buik nog steeds niet helemaal klaar Denk dat Leeuw nu op de helft is en Kleine is nog lang niet klaar. Heb er. Halve Leeuw buiten hangen voor de vogeltjes. Kunnen ze straks weer gebruiken voor hun nesten. Normaal is dat idd in Maart en dan vliegen de vogeltjes met Leeuw snorren het balkon af. Nu hangt het maar geen snorren gezien. Dus echt heeeel laat. Maar in Polen is het echt heel slecht weer geweest. Pas nu deze week heet en zonnig. Daarvoor koud, wind en Eindeloze regen 😩 Voor Kleine is dit zijn eerste echte rui. Baby floef is nu ook echt zo goed als weg. Hij vind het helemaal niks. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 14 augustus Geplaatst: 14 augustus Flo is ook goed in de rui en overal zie je haar(v)lokken liggen. Bij Rosie zie ik het niet goed. Is dat bij alle Japanners zo? Quote
happy211 Geplaatst: 15 augustus Geplaatst: 15 augustus @To van de Veluwe nee hoor, bij Artemis zag ik echt wel als ze in de rui was, allemaal losse plukjes op haar rug en kontje. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.