Ga naar inhoud

Vraag & aanbod topic - konijnen en benodigdheden 2024


Aanbevolen berichten

Wil jij een asielkonijn onder de aandacht brengen? Heb je producten voor konijnen te koop staan of gezien op marktplaats of een andere verkoop website? Deel hier de link en een korte samenvatting!

 

Wat mag niet?

Direct producten te koop aanbieden / kopen op bunnybunch mag niet. De wetgeving is namelijk zo dat wij dan de identiteit van de verkoper vast moeten stellen en om nou als Bunnybunch kopie legitimatie of betalingen te vragen om dat vast te stellen vinden we wat ver gaan.

 

Wat mag wel?

- Een link plaatsen naar een advertentie waarin konijnen of (dier)benodigdheden worden aangeboden op een ander platform, zoals bijvoorbeeld marktplaats. 

- Asielkonijntjes onder de aandacht brengen, plaats een link naar de konijnenopvang en vertel waarom je vind dat dat konijn extra aandacht mag hebben.

- Acties van konijnenopvangen plaatsen. Let wel op, het moet om een actie gaan die vanuit de opvang zelf is, of controleerbaar naar de opvang gaat. Denk bijvoorbeeld aan verkoop of veiling vanuit de opvang zelf of een link naar dierdonatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • Evee prikte dit topic vast
  • 1 maand later...

Ik vond het niet echt in het hebbedingen topic passen, dus maar even hier. Ik kreeg reclame dat er bij de action een konijnenren, 80cm hoog in de aanbieding is, online. Het lijkt wel het wat zwaardere / stevige model te zijn. En meestal zie je deze toch voor 80/90 euro voorbij komen.

 

Mocht er nog iemand een ren voor binnen, koppelren of ziekenboeg of iets zoeken, is dit misschien een optie.

 

Screenshot_20240713_094614_Instagram.jpg

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Evee zei:

Ik vond het niet echt in het hebbedingen topic passen, dus maar even hier. Ik kreeg reclame dat er bij de action een konijnenren, 80cm hoog in de aanbieding is, online. Het lijkt wel het wat zwaardere / stevige model te zijn. En meestal zie je deze toch voor 80/90 euro voorbij komen.

 

Mocht er nog iemand een ren voor binnen, koppelren of ziekenboeg of iets zoeken, is dit misschien een optie.

 

Screenshot_20240713_094614_Instagram.jpg

Lijkt een goede deal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .