Ga naar inhoud

Konijn vervoeren in warmte


Lio en Leia

Aanbevolen berichten

Ik moet straks om 15u naar dierenarts voor antibioticaspuit Lio. Het is een kuur dus ik kan de afspraak niet verplaatsen. Het is ongeveer 25 min. rijden. Omdat het opnieuw 30 graden wordt, vraag ik mij af wat ik het beste doe. Normaal doe ik ze steeds met 2 in de vervoersmand en leg daar een hennepmat in. Kan ik best onder die mat een ice pod leggen. Moet dan nog hoesje rond ice pod? Ik dacht wel en dan onder de mat dat het niet te koud zou worden in die mand? Of is dit toch geen goed idee? Laat ik Leia best thuis zodat ze niet met 2 dicht samen zitten? Maar Lio heeft meer stress dan Leia. Dankjulliewel al!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leg de icepods vaak onder de reismand, dus niet er in. Dan heb je de mand zelf + hennepmat er nog tussen zitten. 

 

Heeft de auto airco? Het is in ieder geval verstandig om te kijken of je de auto in de schaduw kan parkeren, dat hij niet loeiheet is om 15 uur.

 

Er hoeft geen hoes rond de icepod, dat hoeft eigenlijk nooit (hoewel sommige konijnenbaasjes het wel fijn vinden).

 

Hier staan meer tips: https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijn-vervoeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .