Ga naar inhoud

Overdag alleen, savonds samen


Kimie

Aanbevolen berichten

Miffy (vrouwtje) en Brammetje zijn geen mega klef koppel. Ze wassen elkaar sinds een maand wel dagelijks en eten delen ze ook zonder problemen. Maar nu zie ik overdag dat Miffy altijd boven in de toilletbak slaapt (zoals ze altijd met Floor deed) en dat Brammetje juist beneden slaapt. Ze lijken het wel prima te vinden als de een de ander op zoekt overdag. S avonds en s nachts zijn ze meestal wel samen.

 

Dan nu mijn vraag, als het kouder wordt kunnen ze zichzelf dan wel goed warm houden of is de verwachting dat ze elkaar dan heus wel op gaan zoeken overdag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen ze samen in de toiletbak zitten? Of is dat te krap? Misschien zou dat de reden kunnen zijn dat Brammetje niet boven zit.

Anders komt het vanzelf goed, ze hebben een lekker vachtje en het klinkt alsof ze samen een prima koppeltje is. Als het echt koud wordt zullen ze elkaar wel opzoeken voor warmte en zal Brammetje het misschien ook wel fijner vinden om 's middags in het hok uit de wind te gaan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze passen samen ruim in de bak en ze passen ook samen in de hooiruif die boven staat. 

Beneden hebben ze ook volop ligplekjes voor samen, waarvan 1 altijd uit de wind.

 

Beneden hebben ze uiteraard ook een hooiruif en water. Fijn dat jullie er vertrouwen in hebben dat ze elkaar dan wel gaan opzoeken als het kouder wordt, dat geeft mij rust 🙂

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .