Ga naar inhoud

Heel veel bulten :-(


Suus1978

Aanbevolen berichten

Lulu zit helemaal onder de bulten 😞 Niet drie of vier, maar ik denk wel twintig en echt overal. Ze heeft al een hele tijd een bult op haar rug waarvan de DA zei dat er eigenlijk weinig aan te doen valt. Het was een soort vetbult die waarschijnlijk goedaardig is en dat is op zichzelf geen reden om te opereren, zeker niet omdat Lulu al behoorlijk op leeftijd is. Dat is heel lang zo gebleven, maar nu heeft ze er in korte tijd ineens heel veel bulten bij gekregen. Allemaal bulten die zacht zijn en in haar huid zitten maar op haar ribben (links) zit ook een grote harde knobbel. Ze lijkt er helemaal geen last van te hebben, maar ik maak me natuurlijk wel zorgen. Ze heeft ook al een tijd aan één kant 'onrustige' melkklieren terwijl ze gecastreerd is. Dat wordt ook niet minder, dus ik ga snel naar de DA. Ik heb dit nooit eerder gehoord of gezien. Jullie misschien? Geruststellende verhalen graag! 😟   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik ook niet echt advies voor je, vetbulten komen bij konijnen bijna nooit voor.  Meestal zijn het abcessen of tumoren. Het kan wel hoor, maar het is zeldzaam en we horen het bijna nooit.

Is er al wat weefsel van een bult opgestuurd voor onderzoek om meer duidelijkheid te krijgen over wat het is, en wat het veroorzaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op dit moment aan huis gekluisterd in verband met corona. Echt waardeloos, want ik kan nu ook niet naar de DA. Lulu hobbelt rustig door, ze heeft gelukkig nergens last van, hopelijk maakt een weekje extra niet zo veel uit. Ik geef haar sinds een paar maanden Burgess Dual Care omdat ze zo mager is, maar ik kan me niet voorstellen dat het daardoor gekomen is...   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .