Ga naar inhoud

Schudden met hoofdje


Joachimdk444

Aanbevolen berichten

Die van mij doen dat ook. Eerst hard rennen, dan schudden met de kop en dan komt er een binkie achteraan. Of soms ook niet, en schud ze alleen met de koo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Konijnenliefhebber1993:

Die van mij doen dat ook. Eerst hard rennen, dan schudden met de kop en dan komt er een binkie achteraan. Of soms ook niet, en schud ze alleen met de koo

Bij mij is echt nog vooral schudden met het hoofdje, begon hij ineens veel te doen als ik er 2 nieuwe speeltjes bij deed☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Evee:

Ik herken het niet direct aan de hand van jouw verhaal. Heb je er een filmpje van?

 

Ik heb het kunnen filmen, vooral in het begin zie je het schudden met het hoofdje goed(vooral eerste 10 seconden is het best).

herken je het nu iets beter?

let nog even niet op het formaat van het hok, dit word later vergroot als ze iets groter worden & als het rammetje gecastreerd is. 

Ik hoop dat je het schudden nu ziet, en ook het heel wild lopen. 

@Evee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Joachimdk444:

 

Ik heb het kunnen filmen, vooral in het begin zie je het schudden met het hoofdje goed(vooral eerste 10 seconden is het best).

herken je het nu iets beter?

let nog even niet op het formaat van het hok, dit word later vergroot als ze iets groter worden & als het rammetje gecastreerd is. 

Ik hoop dat je het schudden nu ziet, en ook het heel wild lopen. 

@Evee

Het ziet er grappig uit. Eén van mijn konijnen doet dat ook soms een beetje. 

Ik schrok wel een beetje van het formaat hok. Was blij te horen dat je het groter wilt maken. Dit zou je ook nu al kunnen doen door er een ren omheen te zetten. De hok grote is niet alleen afhankelijk van de grote van je konijn. Als ze jong zijn hebben ze juist ook veel ruimte en beweging nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evee @Mira11

ik sluit me zeker ook bij jullie aan, bedankt voor jullie antwoorden trouwens!

het is dus eigenlijk zo, het waren binnenkonijnen en ik wou ze buiten in een ruim verblijf doen, door het koude weer(vooral in de nacht) durfde ik dat nog even niet aan.

dit was dus even de enige oplossing, ik had enkel dat Hok. 

Het probleem met dat hok is, het gaat enkel open via de bovenkant, dus ik heb wel zo een ren met panelen maar die kan ik niet echt aansluiten, of weten jullie mss een manier? Ik hoor het graag!

ik zou wel liefst die 2 binnen houden, maar dat ligt een beetje lastig met mijn ouders..

suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je de zijkant open klappen / opklappen / er uit halen? Anders zou je een zijkant "er uit kunnen laten" en via die manier de ren er aan koppelen.

Of het complete traliedeel er af, en alleen de onderbak gebruiken in een ren 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evee zware productiefout aan dat hok vind ik, maar die zijkanten staan muurvast, ik heb het ook niet gekocht maar gwn gratis gekregen hoor dusja.. dat met die onderbak kan ik wel doen maar ik was meer aan het denken(als ze in huis mogen blijven) om een gat in de zijkant te zagen, en daar een ren aant te zetten, lukt dat denk je? Wat gebruik ik dan best als bodem, de mama is nogal op properheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .