Ga naar inhoud

Grommen en bijten


Julie vrijdags

Aanbevolen berichten

De laatste tijd gedraagt mijn konijn zich nogal vreemd. Ze bromt veel en loopt altijd achter me aan. Als ik ga zitten bij haar krabt en bijt ze. Als ik haar aai gaat ze luid knarsetandend en snel ademen. Ik heb het idee dat ze me een soort van aanvalt.  Ze eet ook veel minder als gewoonlijk. Iemand een idee wat er kan zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een ram of een voedster? Hoe oud is hij/zij? Is hij gecastreerd?

 

Eet hij/zij nog goed? Zijn de keutels nog normaal?

 

Ik kan ook niet goed op maken of het een hormonale gedragskwestie is, of dat het konijn pijn heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evee:

Is het een ram of een voedster? Hoe oud is hij/zij? Is hij gecastreerd?

 

Eet hij/zij nog goed? Zijn de keutels nog normaal?

 

Ik kan ook niet goed op maken of het een hormonale gedragskwestie is, of dat het konijn pijn heeft.

Het is een voedster en is iets ouder als 1 jaar.  Ze eet minder tot niet en ik denk dat de keutels nog normaal zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Julie vrijdags:

Het is een voedster en is iets ouder als 1 jaar.  Ze eet minder tot niet en ik denk dat de keutels nog normaal zijn. 

 

Hoe lang is dat al? Een konijn dat minder tot niet eet, is een spoedgeval! Direct dierenarts bellen voor een afsrpaak dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .