Ga naar inhoud

Naar de dierenarts?


Newby1981

Aanbevolen berichten

Het gaat goed met Binky! Ze is weer levendig en eet als vanouds, keutels zien er ook goed uit. Nu hopen dat het zo blijft want ben dan toch een beetje bang dat ze weer terug valt. Ze zitten nog wel saampjes in de ren in de garage. Ik doe ze liever nog niet naar buiten met deze kou en ze zijn gelukkig weer dikke vrienden :-)

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Newby1981:

Het gaat goed met Binky! Ze is weer levendig en eet als vanouds, keutels zien er ook goed uit. Nu hopen dat het zo blijft want ben dan toch een beetje bang dat ze weer terug valt. Ze zitten nog wel saampjes in de ren in de garage. Ik doe ze liever nog niet naar buiten met deze kou en ze zijn gelukkig weer dikke vrienden :-)

Oooh wat fijn en wat goed!!! Hopelijk is het toch het gebid probleempje wat nu verholpen is. Super fijn voor jullie :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei BaasjevanBakkes:

Jeeeeee wat goed!! Super, heel fijn om te horen.

Ja Aniek is op vakantie, als zij terug is gaan we een datum plannen.

Jopje is klaar voor een nieuwe dame... Hij is stront vervelend, aanhankelijk en sloopt alles.

Ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor, maar alles voor Jop:$

 

Fijn dat Jopje binnenkort weer een vriendinnetje krijgt. 

Wel moeilijk hè? Maar misschien helpt het jou ook wel weer als je hem eenmaal gelukkig ziet met een ander vriendinnetje. Zij vervangt Lynn natuurlijk niet.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lienappelsien heel gek, maar Lynn was zo'n bijzondere meid. Zoveel meegemaakt en ook mijn eerste adoptiekind. Ik heb een zwak voor konijnen en ik wil ze het liefst allemaal adopteren haha! Jopje zijn geluk is belangrijker dan mijn verdriet en hij heeft gewoon weer een vriendinnetje nodig. Hij komt uit de Blesse, dus daar wil ik hem ook weer laten koppelen. Lekker off-topic hahaha Sorry @Newby1981

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 5-4-2018 at 20:29 zei Newby1981:

Het gaat gelukkig nog steeds goed met Binky! Ze is nu even van slag omdat ze een weekje uit logeren is geweest maar dat trekt hopelijk snel bij. 

 

Hoe gaat het met Jopje? Heeft ze al een nieuw maatje?

Jopje heeft zelfs 2 nieuwe vriendinnen en een vriend Kiko! Hopelijk wordt de groep snel stabiel:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei BaasjevanBakkes:

Jopje heeft zelfs 2 nieuwe vriendinnen en een vriend Kiko! Hopelijk wordt de groep snel stabiel:$

Leuk! Heb de filmpjes vanmorgen gezien. Lijkt me best moeilijk eigenlijk een koppeling en spannend maar hopelijk wordt de groep inderdaad snel stabiel. (wel een fel beestje die donkere volgens mij:) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .