BaasjevanBakkes Geplaatst: 18 maart 2018 Delen Geplaatst: 18 maart 2018 Ik hoopzo dat het beter gaat met nijntje! Zolang ze wat eten en er keutels uit komen zijn we blij!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 18 maart 2018 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2018 Het gaat goed met Binky! Ze is weer levendig en eet als vanouds, keutels zien er ook goed uit. Nu hopen dat het zo blijft want ben dan toch een beetje bang dat ze weer terug valt. Ze zitten nog wel saampjes in de ren in de garage. Ik doe ze liever nog niet naar buiten met deze kou en ze zijn gelukkig weer dikke vrienden :-) 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 18 maart 2018 Delen Geplaatst: 18 maart 2018 14 uur geleden zei Newby1981: Het gaat goed met Binky! Ze is weer levendig en eet als vanouds, keutels zien er ook goed uit. Nu hopen dat het zo blijft want ben dan toch een beetje bang dat ze weer terug valt. Ze zitten nog wel saampjes in de ren in de garage. Ik doe ze liever nog niet naar buiten met deze kou en ze zijn gelukkig weer dikke vrienden :-) Oooh wat fijn en wat goed!!! Hopelijk is het toch het gebid probleempje wat nu verholpen is. Super fijn voor jullie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 21 maart 2018 Delen Geplaatst: 21 maart 2018 @Newby1981 Hoi hoi, ik vroeg mezelf af hoe het met Binky gaat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 21 maart 2018 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2018 Nog steeds goed, ze is weer dezelfde vreetzak als daarvoor Maar ze wordt nauwlettend in de gaten gehouden voorlopig! Hoe gaat het met Jopje? Krijgt zij een nieuw maatje? 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 maart 2018 Delen Geplaatst: 21 maart 2018 Wat fijn dat Binky weer helemaal is opgeknapt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 21 maart 2018 Delen Geplaatst: 21 maart 2018 Jeeeeee wat goed!! Super, heel fijn om te horen. Ja Aniek is op vakantie, als zij terug is gaan we een datum plannen. Jopje is klaar voor een nieuwe dame... Hij is stront vervelend, aanhankelijk en sloopt alles. Ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor, maar alles voor Jop 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 maart 2018 Delen Geplaatst: 21 maart 2018 6 minuten geleden zei BaasjevanBakkes: Jeeeeee wat goed!! Super, heel fijn om te horen. Ja Aniek is op vakantie, als zij terug is gaan we een datum plannen. Jopje is klaar voor een nieuwe dame... Hij is stront vervelend, aanhankelijk en sloopt alles. Ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor, maar alles voor Jop Fijn dat Jopje binnenkort weer een vriendinnetje krijgt. Wel moeilijk hè? Maar misschien helpt het jou ook wel weer als je hem eenmaal gelukkig ziet met een ander vriendinnetje. Zij vervangt Lynn natuurlijk niet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 21 maart 2018 Delen Geplaatst: 21 maart 2018 @Lienappelsien heel gek, maar Lynn was zo'n bijzondere meid. Zoveel meegemaakt en ook mijn eerste adoptiekind. Ik heb een zwak voor konijnen en ik wil ze het liefst allemaal adopteren haha! Jopje zijn geluk is belangrijker dan mijn verdriet en hij heeft gewoon weer een vriendinnetje nodig. Hij komt uit de Blesse, dus daar wil ik hem ook weer laten koppelen. Lekker off-topic hahaha Sorry @Newby1981 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 maart 2018 Delen Geplaatst: 21 maart 2018 Bij Aniek vindt hij vast en zeker een nieuw maatje waarmee hij weer gelukkig wordt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 21 maart 2018 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2018 Leuk dat Jopje binnenkort een maatje krijgt! Niet alleen voor Jopje maar ook voor het toekomstige konijntje wat ongetwijfeld een goed leven bij jullie krijgt. Sterkte nog met het gemis om Lynn, het is vreselijk om een huisdier te moeten missen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 21 maart 2018 Delen Geplaatst: 21 maart 2018 Komt vast goed met mijn kruimel.. Eerst zorgen dat meneer weer een beetje hooi gaat eten. Sinds Lynn er niet meer is vertikt hij het. Bij hem is het altijd zien eten doet eten... Tijd voor een meisje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 3 april 2018 Delen Geplaatst: 3 april 2018 @Newby1981 Hoe gaat het met je kruimel Binkey? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 5 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2018 Het gaat gelukkig nog steeds goed met Binky! Ze is nu even van slag omdat ze een weekje uit logeren is geweest maar dat trekt hopelijk snel bij. Hoe gaat het met Jopje? Heeft ze al een nieuw maatje? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 10 april 2018 Delen Geplaatst: 10 april 2018 Op 5-4-2018 at 20:29 zei Newby1981: Het gaat gelukkig nog steeds goed met Binky! Ze is nu even van slag omdat ze een weekje uit logeren is geweest maar dat trekt hopelijk snel bij. Hoe gaat het met Jopje? Heeft ze al een nieuw maatje? Jopje heeft zelfs 2 nieuwe vriendinnen en een vriend Kiko! Hopelijk wordt de groep snel stabiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 10 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2018 3 uur geleden zei BaasjevanBakkes: Jopje heeft zelfs 2 nieuwe vriendinnen en een vriend Kiko! Hopelijk wordt de groep snel stabiel Leuk! Heb de filmpjes vanmorgen gezien. Lijkt me best moeilijk eigenlijk een koppeling en spannend maar hopelijk wordt de groep inderdaad snel stabiel. (wel een fel beestje die donkere volgens mij ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 10 april 2018 Delen Geplaatst: 10 april 2018 @Newby1981 ja Jopje is lekker pittig. Gelukkig zijn de andere 3 heel onderdanig. Echt vechten hebben ze nog steeds niet gedaan en ze zitten vanaf zaterdag al samen. Komt vast goed met mijn blagen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten