Ga naar inhoud

Bach bloesem rescue bij operatie?


fiep

Aanbevolen berichten

Fiep wordt volgende week gesteriliseerd/gecastreerd en de vorige keer was ze zo erg gestrest bij de dierenarts (en rit erheen), dat ik nu zit te denken om haar Bach  bloesem rescue druppels te geven. Heb er wat over gelezen, dat ze dan 4 druppels op haar oren mag van te voren.

 

ik kon eigenlijk niet terugvinden of ik per se die voor dieren nodig heb, of dat die voor mensen /kinderen (zonder alcohol) ook goed is (ivm feestdagen en het dan misschien niet meer op tijd kunnen kopen van de dierenversie).

En ik weet ook niet zeker of het vóór een operatie gegeven mag worden.

 

heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de pets variant gaan. In de mensenvariant zit namelijk alcohol. 

 

Ik moet zeggen dat ook ik vaak wat sceptisch ben over homeopathie (eerst zien dan geloven), maar van de rescue heb ik gezien dat het wel effect kan hebben. Verwacht geen wonderen, maar het scherpe randje van stress gaat er wel af, is mijn ervaring. Ik heb het regelmatig bij een van mijn katten gebruikt die slecht tegen verhuisstress / verandering kan. Bij konijnen heb ik het zelf nog niet gebruikt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:'D Ik zal het eens proberen. 

Heb de rescue remedy voor kinderen gekocht en ga dat ook proberen, zal hier wel laten weten of het effect heeft. 

Op zich weet ik wel dat het werkt (bij mezelf dan ;) ), dus ben benieuwd of het ook bij nijntjes werkt. Zou fijn zijn als ze niet zo gestrest wordt dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fiep is inmiddels gesteriliseerd en ik heb de rescue druppels gekocht. Van wat ik ervan heb gezien, helpen ze wel. Ze wordt er iets minder stressig van.

Voor herhaling vatbaar dus. De dierenarts vond het ook een goed idee dat ik ze heb gebruikt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .