Ga naar inhoud

Konijnenbaasjes met groene vingers gezocht!


Evee

Aanbevolen berichten

Ik zoek een paar konijnenbaasjes die het Timothy /timothee graszaad willen testen. Het liefst iemand met een klein beetje groene vingers en iemand die ook een paar leuke foto's wil maken van het gras, die ik bij de productfoto's kan gebruiken. 

Zie jij dat wel zitten? Stuur mij dan een pb met naam en adres en ik stuur per brievenbuspost een zakje graszaad op! 

Dit is het product waar het om gaat:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/timothee-graszaad.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, helaas haha. Er zijn gisteren 6 pakketjes verstuurd. Als het goed is komen die vandaag bij de testers aan.

Als je het toch graag wil testen wil ik wel een proefzakje bij je volgende webwinkelbestelling toevoegen hoor ;) Dan moet je me wel even een pb/mail sturen als je die plaatst, anders vergeet ik dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, het is ook gewoon te bestellen :)  Dit is de link:  https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/timothee-graszaad.html

Het is eigenlijk een beetje om er achter te komen of het wat is om te blijven verkopen. Ik heb nog niet echt een idee of het makkelijk groeit en goed werkt.  Door de verbouwing kom ik er alleen niet aan toe om het zelf te testen en foto's te maken. Het huis en de tuin zijn nogal een puinzooi. Dus ik dacht ik probeer het gewoon een keer op deze manier haha :) Mocht het goed werken en een succes zijn, kan ik eventueel nog meer soorten graszaad verkopen (ik kan ook weidemengelingen voor paardenweides bestellen waar best leuke soorten tussen zitten). Maar ja, dan moet ik natuurlijk wel weten of het ook op kleine schaal (kleine tuin, plantenbak, potje achter de vensterbank) een succes is. Ik kan mij zo voorstellen dat niet veel konijnenbaasjes een weiland hebben om in te zaaien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh op die fiets. Wel leuk om er zo ook nog wat andere mensen (konijnen) een plezier mee te doen! Ik bestel het de volgende keer gewoon mee, dan ga ik het in een grote pot testen en dan zie je de foto's vast wel verschijnen ;-) (en als dat niet zo is, dan werkte het dus niet haha)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik heb het in 4 potjes staan, bij degene buiten komt ook nog niks op :p binnen heb ik er 2 op de vensterbank en eentje iets minder in het licht, bij alledrie begon er ongeveer tegelijkertijd gras te groeien maar die ene die wat minder in t licht staat lijkt een beetje te blijven hangen nu :p de andere 2 groeien best hard. Heb de data ook bijgehouden met wanneer zaaien en wanneer er gras was, zal het binnenkort even doormailen als ik ze er ook wat van heb gegeven! :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .