Ga naar inhoud

Rode urine of bloed?


Sweetie

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de tips! Ik heb haar net dwangvoeding gegeven. Haar mondje beweegt echter niet wanneer ik het geef, maar nadat het spuitje eruit is begint ze langzaam met kauwen en slikken. En ja, ze krijgt pijnstillers. Ik moet die 2x per dag toedienen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ik heb nu haar brokjes van ss geweekt in water en tot een prakje geprakt, bevat dit de benodigde voedingstoffen of heb ik echt die speciale dwangvoer poeders nodig? 

Verder doet ze nog steeds niet veel, maar ze probeert het wel. Net wilde ze naar haar kooi rennen maar ze is zo zwak dat haar achterpootjes gewoon niet meewerken. Na een halve meter plofte ze neer en lag languit, hierna heb ik haar terug verplaatst naar waar ze nu zit; op een oude trui met hooi en een bakje water naast haar. Ik twijfel echter of ik haar in de nacht daar moet laten of in haar kooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het breekt mijn hart om dit te moeten mededelen...

Sweetie heeft de nacht niet overleefd. Rust in vrede, mijn vrolijke en ondeugende Sweetie. Je zult altijd een plek hebben in mijn hart. Je hebt vrede nu, geen pijn meer. Tot ooit mijn liefste vriendin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties :flower:. Ik kan het gewoon niet geloven dat mijn liefste konijntje gewoon weg is en dat ik haar nooit meer zal zien, kan voelen en kan aaien. De pijn en leegte die ik voel zijn onbeschrijfelijk. Ik weet niet hoe ik hier over heen moet komen... Ze was zo'n grote deel van mijn leven, het voelt alsof mijn leven drastisch veranderd is. Ik kan niks doen zonder aan haar te denken, oh mijn liefste konijn... waarom moest je mij verlaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .