Ga naar inhoud

Brokjes laten eten na narcose


NaOomkuuHh

Aanbevolen berichten

Precies een week geleden is Jop geholpen aan haakjes. Een dag daarvoor was hij gestopt met het eten van zijn brokjes. Na de behandeling at hij nog steeds zijn brokjes (hfst) niet, maar toen de DA hem ss gaf viel hij er op aan.


Thuis begon hij meteen hooi te eten, en na een uurtje ook weer zijn brokjes. Niet alles in een keer zoals normaal, maar in een hele dag wel ongeveer wat hij binnen zou moeten krijgen.


Hij begon weer steeds minder brokjes te eten, dus hebben we ss voor hem gehaald. Hier viel hij weer op aan, maar ook dit werd weer minder.


Sinds vandaag eet hij helemaal geen brokjes meer (gisteren heeft hij er één gehad) . Gelukkig wel groenten, fruit, kruiden, takken en hooi.


Hij heeft ciseral en pijnstillers meegekregen van de DA. De pijnstillers zijn inmiddels op, de ciseral nog niet. Gisteren heb ik hem gedwangvoerd, maar dat wil ik vandaag eigenlijk niet doen aangezien hij zelf best veel heeft gegeten.


 


Weten jullie wat ik nog kan doen om hem brokjes te laten eten? En misschien om hem aan te laten komen? Hij is door de haakjes best dun geworden.


 


Hij heeft nu berkentakken gegeten (pijnstillend, voor het geval hij pijn mocht hebben. Dit merk ik trouwens niet aan hem) munt en peterselie (eetlust opwekkend), en nog wat groenten, wortel en appel. (om hem aan te laten komen)


 


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er heen gebeld, en als het langer duurt kan ik inderdaad pijnstillers op halen. Ik ga liever niet met jop erheen aangezien hij vorige week al 2 keer er heen is geweest. Als het moet moet het, maar liever niet. Vind het zo sneu voor hem.

Hij lijkt niet echt pijn te hebben, maar voor de zekerheid toch maar berkentakken gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geen idee. :P

Maar het kan iig geen kwaad. Als hij niet snel normaal doet zal ik idd pijnstilling moeten halen. Ben alleen bang dat dat ook niet gaat helpen, want hij lijkt geen pijn te hebben.

Vind het zo raar dat hij alles eet behalve brokjes. Dacht eerst misschien is dat nog te hard, maar takken zijn net zo hard. Dus dat zal het niet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag had hij zijn bakje half leeg gegeten voordat ik hem bij de rest liet. Ieder uur ongeveer geef ik hem zijn voerbakje, en hou ik de andere weg. Iedere keer eet hij best goed, en zijn bakje is weer bijna leeg! Dalijk nog een keerte, dan zal hij wel leeg zijn! :D

gaat echt de goede kant op! Goed begin van het nieuwe jaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .