Ga naar inhoud

Ginger's tumor


Zonnebloem

Aanbevolen berichten

Wat een lieve berichtjes, dank jullie wel. We gaan zo weg. Ze heeft het wel heel lang volgehouden en ze was na elke operatie zo weer fit. Echt rot, je wint het gewoon niet he.

Jullie berichtjes doen me wel goed, bedankt daarvoor. Gedeelde smart is halve smart. Het weer past wel bij de dag, het blijft maar gieten hier. Nou ik ga Ginger naar haar ouders, broers en zussen achter de regenboog sturen, ik hoop dat ze daar van die rottumor af is en weer lekker vrij kan hoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is gedaan, Ginger is er niet meer. Ik heb haar bij Pien gelegd en die ging haar besnuffelen. Ik denk dat ze nu iig snapt dat ze niet terug komt.

Ik hoop wel dat Pien wel weer biks gaat eten. Ik vind haar ook wat mager aanvoelen dus ik denk dat ze toch wel heeft gevoeld wat er aan de hand was. Maar ik hou haar even beter in de gaten want ik zie haar wel gewoon eten de hele dag. Gelukkig is Pien wel gecastreerd, die heeft veel korter snot gehad dan de rest. Omdat ze zo lang snot hadden, stelden we de castraties uit. Ik weet nu wel zeker dat ongecastreerde konijnen veel meer kans hebben op tumoren want dit is nummer twee die doodgaat aan een tumor en ze zijn bijna vier.

Ja, en toen waren er nog maar twee van de oorspronkelijke 11 vier jaar geleden, zucht. Ginger ligt nu even in de vriezer, heel oneerbiedig, omdat het vandaag zo hard regent dat de grond nogal smurrie is. Ze had wel twee prikken nodig, echt een vechtertje, maar nu hoeft ze niet meer te vechten. Rust zacht, Ginger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .