Ga naar inhoud

Leyla is ziek


Charita

Aanbevolen berichten

Tot nu toe gaat het nog goed, heb ook wat kleinere keutels gevonden dus ik denk dat die van haar zijn.

Je zou bijna denken dat er niks meer aan de hand is, maar schijn bedriegt waarschijnlijk, misschien dat de pijnstiller nog werkt.

ze eet nog steeds geen biks, maar andijvie als een bootwerker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fjieuw! Fijn dat er al zoveel verbetering is! Als ze weer keutelt en weer wat eet komt het vast weer op gang, de medicijnen doen hun werk.

Het lijkt me ook heel gezellig om ze binnen te hebben. Maar je kan ze volgens mij straks ook nog wel naar buiten doen. 2 jaar terug heeft mijn ram in de winter 10 dagen ziek binnen gezeten. Daarna een aantal dagen in de (onverwarmde) schuur en toen weer gewoon buiten. Het was toen extreem koud, dus met de kwakkelende winter tot nu toe kunnen ze een paar dagen binnen best hebben (al is het natuurlijk niet ideaal, maar je moest ze nu wel binnen halen).

Beterschap voor Leyla!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat heeft dit met gas te maken? Of is gas en verstopping hetzelfde?

Overigens word ik momenteel gek. Kyra rijdt op Leyla, Leyla rijdt op Kyra, ze zitten achter elkaar aan en 10 minuten later liggen ze weer tegen elkaar aan.

Nu kreeg ik in het andere topic al te horen dat het waarschijnlijk nu fout gaat tussen ze, nou dan word ik echt gek.

Durf eigenlijk niet eens te gaan slapen straks

aangepast door Charita
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is super gegaan, ik heb ze vannacht niet gehoord terwijl t overdag steeds donderjagen was met verschuivende hekken en andere herrie tot gevolg.

Leyla heeft net een poging gedaan om rijden maar t was meteen klaar toen Kyra weg hupste.

Even afkloppen maar tor nu toe geen achtervolgingen meer, het is rustig.

Leyla loopt nog wel af en toe te jammeren, maar dat doet ze ook op schoot als ze haat medicijnen krijgt en ik iets doe wat ze niet wil.

Het gaat super goed met Leyla trouwens, ik merk er niks meer van.

De cisaral moet 2 tot 4 keer per dag, ik ga vandaag eens 3x proberen, ze kreeg de volle 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is wel schrikken als ze dan ineens zo de rangorde gaan bepalen!

Zou dat overgaan wanneer ze weer buiten zijn?

Overigens als het echt mis gaat, hoef je toch niet per se eentje om te ruilen voor een ram? Ik zou dat zelf namelijk ook echt niet kunnen hoor! Dan zou je naar een opvang kunnen gaan en er een drietal van proberen te maken? (als je er de ruimte voor hebt tenminste?)

Ach hopelijk is dat niet meer aan de orde.

Goed te horen dat het beter gaat met Leyla.

Dat ze niet zoveel SS eten lijkt mij verder geen probleem. Op het moment wordt hier ook vooral Fibafirst gegeten en eigenlijk ben ik daar wel blij mee, want daarvan is het percentage vezels 30%! Super veel en naar mijn idee dus ook heel goed.

Ze moeten er ook echt op kauwen, wat dan weer goed is voor het gebit.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat tussen de zusjes. Hopelijk is de rust wedergekeerd en zal het ook zo blijven.

Hou ons maar op de hoogte (:

Sterkte met je meiden! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe over de hele dag 1x een aanvaring geweest en dan niet eens agressief, verder vinden ze het heel fijn om zich samen in de reismand te proppen.

Het past voor geen meter maar ach.

Ik weet niet of het zo is maar ik heb het idee dat Kyra ook deels jaloers was.

Leyla werd meegenomen, mocht uit de ren en zij niet, ze begon dan ook aan de tralies te knagen.

Ik kon Kyra ineens optillen gisteren en meenemen terwijl het normaal zo hard mogelijk spartelen is.

Dus nu mag ze af en toe ook even mee, hoop dat het zo blijft gaan, afkloppen!

Ik twijfel of ze nog naar buiten kunnen, zal de dierenarts wel bellen als het zo ver is, maar Kyra is al enorm aan het verharen.

aangepast door Charita
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen echt waar gewoon nog naar buiten. Een wintervacht is echt niet ze snel weg. Je moet het helemaal zelf weten, maar zeker met deze temperaturen is het geen enkel probleem.

Mijn buitenkonijnen verharen momenteel ook trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je als tussenstap een onverwarmde kamer neemt dan is het echt geen enkel probleem. Ik heb regelmatig konijnen weer naar buiten gedaan terwijl het veel kouder was buiten en heb er nooit problemen mee gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .