Ga naar inhoud

toch weer zenuwen. tosca steriliseren:s


Caatje1988

Aanbevolen berichten

Jubelstemming:)

Wezen werken vandaag, kom net thuis

Tosca heeft de paar brokjes op die er lagen, 2 wortels met groen, 2 blaadjes sla en een blaadje witlof :D

Net weer brokjes gegeven ze nam er gelijk 2/3 en ging weer liggen.

Zometeen de carprofen en metacloral geven en met de dwangvoeding ff aankijken, als ze vanavond niks eet keijgt ze nog voor ik naar bed ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een bak met groenten gegeven en tosca begon gelijk te eten :)

Ze hebben net weer met ze 2 door de woonkamer gehuppeld 1 keutelparadijs van grote en kleine keutels : )

Heb ze weer met ze 2 samen in de ren gezet ook het gaat nu de goede kant op als ik geen kleine keutels meer zie maar alleen grote hoef ik alleen maar naar tosca te kijken of ze vrolijk is of niet.

Is ze vrolijk gaat alles goed, is ze niet vrolijk dan is het fout.

Ik ga nog wel een paar dagen door met de metacloral en carprofen iig, tot ik het helemaal veilig vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat nog steeds de goede kant op :)

Vanmorgen de medicijnen gegeven en daarna de ochtend portie brokjes.

Na een uur wou ze alleen nog niet eten dus heb ik voor de zekerheid nog 10 ml critical care gegeven (lang weg ivm werk)

Vanavond weer medicijnen gegeven en daarna hun groentes en hier wou ze gelijk van eten, niet veel maar toch goed:)

Ik hou het vandaag bij 2 keer de darmspul eveb kijken hoe het morgenochtend gaat,

Met bedtijd krijgen ze nog een pportie biks.

Hooi gaat gelukkig ook redelijk ik zie haar regelmarig een sprietje pakken.

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .