Ga naar inhoud

Hij is overleden..


AdreanaAukema

Aanbevolen berichten

Ik voel me op het moment echt weer een klein kindje dat haar lolly verloren is, maar ik loop al non stop te huilen vanaf 18:00 uur...

Zoals sommigen wel weten (Aan mijn andere topics) was bo nogal ziek.. En de huisarts gaf het nog wel een kans met dwangvoeding etc... Maar het heeft niet mogen baten.

Vlak voor het eten begon hij heel erg te wankelen en viel hij steeds om, ik wist gewoon dat hij na het eten niet meer zou leven, dus ik heb afscheid van hem genomen en zo ook de rest van mijn gezin...

Na het eten was hij overleden.. Ik wou er niet bij zijn, had dat niet aangekund denk ik...

Dit doet echt zo verschrikkelijk veel pijn, het was echt een konijn dat bij je onder de dekens kwam liggen en samen met je knuffelde uren lang.. Ik weet niet of ik zonder dit beestje kan leven, het doet echt zoveel pijn..

Mijn moeder wil hem graag cremeren, dat wil ik ook wel. Maar het idee dat hij verbrand word laat me nog harder huilen, maar ook wil ik hem niet begraven...

34yu1as.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte! Ik denk dat iedereen hier snapt hoe zwaar het is om een geliefd diertje te verliezen en urenlang huilen hoort daarbij hoor. Ik heb het zelf een paar weken geleden ook gehad, ik ben toen op het werk volledig ingestort toen ik het telefoontje van de dierenarts kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och war was BO mooi en lief. Ik snap echt dat je heel verdrietig bent.

Misschien kun je als je cremeren zo eng vind hem wel ergens begraven.

Ik heb dat toen ik op een flat woonde ook wel eens gedaan op een mooi plaatsje.

Leef met je mee heel veel sterkte en dikke knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .