Ga naar inhoud

Guus verlamd.......


Reza

Aanbevolen berichten

Oh nee...net ging ik mijn hupsels de groenteschotel brengen en Guus nam niks... ik kijken en hij lag languit ...dus ik dacht in eerste instantie aan gas maar zijn buik voelde helemaal normaal... Toen zag ik dat hij vreemd uit zijn ogen keek en vreemd ademde... direct de dierenarts gebeld en kon direct komen... nu sleepte hij daar met zijn achterlijf. guus heeft vrij in de tuin gelopen en heel veel gesprongen, binkies gemaakt en gewoon vrij geweest. Hij heeft iets beschadigd in zijn rug denkt de dierenarts, waar ik overigens veel vertrouwen in heb. Hij heeft injectie pijnstillers gehad en iets wat eetlustopwekkend is... De komende 48 zijn heel belangrijk... het kan zijn dat hij verlamd raakt...en dan is er weinig meer te doen...:shocked: Hij heeft nog wel gevoel in zijn pootjes, maar dat zegt volgens hem niks....Mijn lieverdje.. ik ben echt helemaal in shock...alsof ik tegen een muur aanloop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh nee he nu dit weer! Het was tijd om te genieten hadden we toch afgesproken..

Pff wat rot zeg, hij is net zo blij met Bloem! Hopelijk knapt hij snel op en is hij straks gewoon weer de oude..

Ja het is een slechte start dit jaar, maar ik hoop toch zo dat hij het gaat redden!!! Het is ook inderdaad enorm onverwachts...hij rent en springt..en een uur later is het mss wel worst case scenario.... kan wel janken..... zou het liefst bij hem in de ren gaan slapen...

Ben net even de biks wezen geven, Bloem zit op hun normale plekje van dit tijdstip van de avond.. Guus ligt plat in het nachthok...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik schrik hiervan. Wist niet dat ze door binky's en de gekke vrolijke bokkesprongen die ze maken zichzelf zo kunnen beschadigen. Ik heb een "lompe" FH die zich ook flink heeft uitgeleefd vanmiddag.

Kan mij goed voorstellen dat je er doorheen zit. Eet hij wel of wil hij niets aannemen? Duimen voor een goede afloop voor Guus heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik schrik hiervan. Wist niet dat ze door binky's en de gekke vrolijke bokkesprongen die ze maken zichzelf zo kunnen beschadigen. Ik heb een "lompe" FH die zich ook flink heeft uitgeleefd vanmiddag.

Kan mij goed voorstellen dat je er doorheen zit. Eet hij wel of wil hij niets aannemen? Duimen voor een goede afloop voor Guus heel veel sterkte.

Hij wil nu niks...kijk zo nog even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen met trillende handen het hok opengemaakt! En hij zat beneden in de ren! Nu weer in het nachthok en hij knaagt aan een halve winterpeen..dat doe ik normaal nooit maar ik moest zien of hij eet! En dat doet hij.... gelukkig is manlief thuis en houdt hem goed in de gaten... Bedankt allemaal voor het meeleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gevoel ken ik helaas ook. Maar fijn dat hij weer eet.

Kan hij ook weer bewegen van achteren???

Toch even alert zijn bij Muis werd er ook geroepen dat het vanuit zijn rug kwam maar bleek EC te zijn.

Na 3 keer cortisone injecties hebben ze hem uiteindelijk laten inslapen.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .